سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا روز یکشنبه 30 بهمن ماه گفت: فعلا و تا اطلاع بعدی محور چالوس و آزادراه تهران - شمال مسدود است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول قوه قضائیه گفت: ادعای اینکه چرا نمی‌گذارید متهمان به وکلا دسترسی داشته باشند را قبول نداریم، تمام این شایعات مربوط به برخی از کشورها است که پیشرفت ایران را بر نمی‌تابند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در جمع نمایندگان ده‌ها شرکت بزرگ اقتصادی چین، مذاکرات انجام شده در این سفر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و از شرکت‌های اقتصادی دو کشور خواست با استفاده ظرفیت مناسب ایجاد شده برای توسعه همکاری‌ها گام‌های بلندی بردارند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که فاقد منزل مسکونی هستند در قالب طرح نهضت ملی مسکن خانه دار می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: عفو مقام معظم رهبری توانست نا امیدی را از بین ببرد و ابهت نظام، دستگاه قضایی را نیز به‌رخ کشاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

موضوع مسمومیت زنجیره‌ای دانش‌آموزان قمی ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و تا امروز با سخنان متناقضی از سوی مسئولان مواجه شده است. با وجود بررسی‌های صورت گرفته تاکنون علت اصلی این حادثه مشکوک مشخص نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار کرمان با اشاره به شنیده شدن صدای انفجار ظهر امروز در این شهر گفت: امحا و انفجار مهمات تاریخ گذشته دلیل صدای مهیب شنیده شده در این شهر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرلشکر سلامی ما از برنامه‌های اروپا، آمریکا و اتحاد این شیاطین نگران نیستیم چراکه حضور مردم نشان داد جبهه دشمنان در مقابل ما موجب اتحاد، وحدت و انسجام بیش‌تر ما می‌شود و هیچ اثری ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران برای تکریم هنرمندان و دلجویی از شهروندان آسیب‌دیده به شهر زلزله‌زده خوی سفر کردند. سه گروه نمایشی اعزامی نیز به مدت سه هفته، هر روز در کمپ‌های استقرار هم‌وطنان زلزله‌زده در خوی، اجرای نمایش عروسکی و خیابانی خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز معماری اسلامی حوزه هنری انقلاب، از برگزاری مسابقه «طراحی یادمان فاطمیون» با محوریت شهدای افغانستانی مدافع حرم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه اهدا و نذر کتاب فرهنگسرای اندیشه، 500 جلد کتاب کودک و نوجوان به روستای ترشیز چهارمحال و بختیاری ارسال کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور بین الملل قوه قضاییه گفت: از 10 معاهده بین المللی جزو 5 کنوانسیون حقوق بشری هستیم و در حوزه بین المللی سیاست تعاملی را در پیش داریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هم اندیشی بررسی ظرفیت ها و چالش های سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور روز سه شنبه 25 بهمن ماه 1401 در خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

محمد آئینی گفت: بر اساس آمار بیش از 90 درصد سطح کشور در خط زلزله قرار دارد و نزدیک به 43 درصد واحدهای مسکونی کشور فاقد اسکلت و غیرمقاوم است که این میزان در محلات هدف بازآفرینی بیشتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته مقامات داخلی، چین قرار است 400 میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری کند. براساس گزارش نشریه فارن پالیسی بخش مهم این سرمایه‌گذاری به صنعت خودرو مربوط می‌شود و قرار است سهم خودرو‌های چینی در بازار ایران بیشتر شود.