سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا گفت: به علت شرایط جوی و سنگین شدن در آخرین لحظه خلبان اعلام کرد که باید تعدادی از چمدان ها از هواپیما خارج شود‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت درباره علت مسمومیت دانش آموزان قمی گفت: جمع‌بندی این است که مسمومیت بسیار خفیف است و عارضه‌ای از شروع مسمومیت تا امروز ایجاد نشده و نگرانی در این جهت وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت بارگذاری سالانه سوخت جدید و انجام دوره‌های بازرسی فنی و تعمیرات اساسی تجهیزات مهم واحد نخست نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، جمعه (28 بهمن) به پایان می‌رسد و علاقه‌مندان تنها 2 روز برای تماشای آثار منتخب هنرمندان فرصت خواهند داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات انجمن فعالان کتاب دیجیتال با حضور نماینده مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و مدیران، نمایندگان شرکت‌ها، موسسات و ناشران فعال در حوزه نشر دیجیتال کتاب کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید ناطقی در بیست و دومین دوره جشنواره ابن‌سینا که صبح امروز 26 بهمن ماه در دانشگاه علوم‌پزشکی تهران برگزار شد، گفت: تقدیر از همتایان، نشان‌دهنده نگاه درست مدیریتی در یک سازمان است. تقدیر از افرادی که رقیب به حساب نمی‌آیند یعنی افرادی که بازنشسته شده‌اند یا در مجموعه‌ای دیگر مشغول به ارائه خدمت هستند، نشان از نگاه درست مدیریتی دارد. وی ادامه...

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.

وب‌گاه فرارو

تا سال 1335 شمسی آب‌رسانی به ساکنان پایتخت با 420 بشکه انجام می‌شد. بنابر اسناد موجود 12 هزار کارگر و عائله با این شغل روزگار می‌گذراندند. بشکه‌داران آب تهران را از 26 رشته قنات که معروف‌ترین آن‌ها قنات شاه، قنات فرمانفرما در خیابان پاستور و قنات سرچشمه در چهارراه سرچشمه تهران بود، تامین می‌شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: در شهر قم، بررسی‌های ما و جلسات با استاندار و مسئولان محلی نشان داد که ماجرای باز نشدن مدارس به دلیل مسمومیت دانش‌آموزان بیشتر تحت تاثیر شایعات است.

وب‌گاه فرارو

خانواده الموسی گفتند فرزندشان به عنوان باغبان در خانه نانسی در شمال بیروت کار می‌کرد؛ اما دوربین‌ها نشان دادند که مردی ماسک به صورت به طور غیرقانونی وارد خانه نانسی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تست دوپینگ یک کشتی‌گیر در لیگ برتر کشتی فرنگی سال جاری مثبت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مدیران عامل و مدیران روابط عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را احضار کرد تا در خصوص بیانیه‌نویسی‌ها با آن‌ها به گفتگو بپردازد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمع بندی وزارت بهداشت این است که عامل مسمومیت دانش آموزان قمی میکروبی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد که در چهار بسته پیشین تحریمی 78 فرد و 23 نهاد ایرانی از جمله چند مقام سپاه پاسداران تحریم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جواب تست پزشکی ستاره مصدوم پرسپولیس امروز مشخص می‌شود و به احتمال فراوان او تا پایان سال نمی‌تواند سرخپوشان را همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

محمدعمری و احمد گوهری دربی حساس امیدها را امروز از نزدیک تماشا کردند.