یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: علی مطهری درباره‌ی پیشنهاد تشکیل شورای میانه‌روها با ترکیب سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، علی لاریجانی، علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی گفت: اصلا به این افراد اجازه نخواهند داد که فعالیتی به این شکل یا به صورت یک جبهه‌ی سیاسی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اغتساشات اخیر به مثابه جنگ احزاب کامل بود و همه خبیث ها پای کار آمدند تا انقلاب را شکست دهند اما نتوانستند خدشه ای به انقلاب اسلامی و این مسیر نورانی وارد کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احتمال دارد محرومیت باقی مانده سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بخشیده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه کیهان علت توقیف روزنامه سازندگی را بیان و لیستی از تیترهای را که به نوشته این روزنامه «خلاف واقع» و «مصداق تشویش اذهان عمومی» است، منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سپاهان بازهم با صحبتهای جالب خودش در جلسه‌ای مجذوب کننده با خبرنگاران اصفهانی اشک یکی دو نفر را درآورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه روسیه در واکنش به سفر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین اعلام کرد که سفر بایدن به کی‌یف و بسته کمک نظامی جدید ایالات‌متحده به اوکراین تنها یک نمایش است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی شکایت‌های واصله به این کمیسیون درباره برخی مبالغ توسط پلیس + 10 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر ایفاسرام اردکان در مرحله نخست پلی‌آف به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا مصباحی‌مقدم جهش قیمت ارز در بازار آزاد را ناشی از جنگ ارزی آمریکا علیه ایران برشمرد و تاکید کرد: برای خروج از این موقعیت باید تدبیر جدی برای جلوگیری از عرضه ارز در بازار آزاد اتخاذ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی اخبار منتشر شده مبنی بر حذف تبصره تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران از لایحه بودجه 56 تشکل بزرگ جامعه ایثارگری طی نامه‌ای خواستار گنجاندن احکام مربوط به مسکن ایثارگران و واگذاری خودرو و تسهیلات اشتغال‌زایی ایثارگران در لایحه بودجه سال 1402 از سوی نمایندگان مجلس شدند. در این نامه آمده است: بنا بر اطلاعات واصله، در فرآیند بررسی و تصویب بودجه سال 1402...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید علی‌اکبر حسینی محراب روز سه‌شنبه در اولین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که در محل دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد اظهارکرد: برگزاری چنین یادواره‌ای هر چند دیر، ولی بسیار ارزشمند است و جا دارد از بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکر کنم. وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم با تأسی از شهیدان، رهروی خوبی برای آن‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری (دوره پنجم) آیت‌الله احمد جنتی بار دیگر با رأی اعضا به‌عنوان رئیس انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال شهداب یزد با کسب دومین پیروزی مقابل ایفاسرام اردکان به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر رسید.