یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره تنظیم بازار عید نوروز، دغدغه‌های تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ و کیفیت گوشت‌های وارداتی و صادرات محصولات به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توضیح نشست کمیسیون با وزیر امور خارجه گفت: امیرعبداللهیان در این جلسه با اشاره به دعوت از سلطان عمان برای سفر به تهران تاکید کرد که مسیر مذاکرات همچنان باز است و تبادل پیام از طریق واسطه‌ها صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم والیبال شهرداری گنبد در دومین مسابقه مرحله پلی‌اوت خود هم حاضر نشد و با پذیرش دومین شکست فنی به سری A لیگ دسته یک مردان سال آینده سقوط کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولیانوف در توئیتی نوشت: بیان دقیق، غنی سازی 84 درصدی موضوعی نگران کننده است اما طبق ترتیبات فعلی ممنوع نیست. اگر برجام به طور کامل اجرایی می‌شد، ممنوع بود.

وب‌گاه الف

قیمت قبر در آرامستان تپه سرخه لواسان بین 600 میلیون تا یک میلیارد تومان تعیین می‌شود؛ در حالی که بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، این زمین دولتی توسط افرادی تصرف شده بود و حالا آزادسازی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه روسی «نزاویسیمایا گازتا» در گزارشی درباره تغییر موضع عربستان سعودی در قبال توافق هسته‌ای با ایران نوشت که ریاض از خراب‌شدن همه پل‌های ارتباطی‌اش با تهران هراس دارد. براساس گزارش روزنامه اینترنتی «رای الیوم»، در این گزارش آمده است: مقامات سعودی خواستار بازگشت طرف‌ها به مذاکرات با ایران درباره «احیای توافق هسته‌ای» شدند. اگرچه دولت «جو بایدن»،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: تا اطلاع ثانوی از انجمن بسته‌بندی خواسته‌ایم که گوشت لخم و لوکس را به بازار عرضه نکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تاسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز توجه می‌کند به جز مساله ایمنی ساختمان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان حمایت گفت: مجوزی برای افزایش قیمت مواد شوینده و لوازم خانگی صادر نشده است و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده اند به آنها تذکر داده شده و ملزم به برگرداندن قیمت ها شده اند.

وب‌گاه ورزش سه

با اظهارات امروز رئیس فدراسیون فوتبال، به نظر می‌رسد که پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی وارد فاز نهایی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت که معاونت سرمایه‌ای این سازمان واحدهای که بدون مجوز افزایش قیمت دادند را احضار کرده و به آن‌ها تذکر داده و این واحدها مکلف شدند قیمت‌ها را برگردانند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهرداد علی‌قارداشی امروز سه‌شنبه در دیدارملی‌پوشان و مدال‌آوران تنیس‌روی‌میز با سیدحید سجادی وزیر ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست، اظهار داشت: قطعا آنچه امروز در ارتباط با تلاش برای کسب افتخار و مدال‌آوری توسط ورزشکاران نونهال، نوجوان و پیشکسوت در رویداد‌های بزرگ ورزشی، به‌ویژه در آسیا به‌عنوان مهد قهرمانان این رشته در حضور وزیر،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که در جلسه هم اندیشی بعدازظهر امروز اعضای شورای شهر روش‌های قرائت و بررسی ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه شهرداری بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه «کمیته پتروپالایشگاه» ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای پیگیری ویژه 10 پروژه پالایشگاهی و پتروپالایشگاهی از 16 پروژه اولویت دار دولت در «طرح توسعه زنجیره ارزش نفت و گاز» با حضور دبیر ستاد، معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور، مسئولین وزارت نفت و مدیران و سهامداران اصلی پروژه‌ها برگزار شد.