یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403
وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصباحی مقدم اظهار کرد: اقتصاد ایران را "دلاریزه" کرده‌اند و برای خروج از این موقعیت باید تدبیر جدی برای جلوگیری از عرضه ارز در بازار آزاد اتخاذ شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رویکردهای منطقه ای و دول بزرگ جهانی به ایران و نیز قدرت بسیج منطقه ای حاکی از جایگاه ایران در معادلات جهانی دانست. بنابر این آقای مهتدی؛ نه شما جلال طالبانی و نه ایران عراق 2003 است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیک‌بین با طرح این پرسش که فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت کیست؟ مخبر، خاندوزی، رضایی، شورای عالی اقتصادی یا فرزین؟ گفت: چه کسی مسئولیت این اوضاع اقتصادی را دارد؟ یک نفر باید در این رابطه پاسخ دهد؛ پس کسانی که اختیارات دارند نباید فرافکنی کنند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم شهداب یزد با کسب دومین برد متوالی برابر ایفاسرام اردکان به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شد.

وب‌گاه ورزش سه

امیر غفور بازیکن تیم والیبال شهداب یزد عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم پلی‌آف لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: حاجی دلیگانی خطاب به رئیس جمهور گفت: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اجرای 90 پروژه در سال جاری اظهار کرد: هفته گذشته طی مراسمی با عنوان «کاروان فجر» 80 هزار قطعه لوازم ورزشی برای 2700 مدرسه ارسال و 950 اتاق بهداشت تجهیز شد. وی با بیان اینکه 10 ملک را به عنوان ملک مازاد اعلام کردیم و در خصوص آن شفاف‌سازی انجام شده است، گفت:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم شهداب یزد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل ایفاسرام اردکان به پیروزی و نیمه‌نهایی رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد نیک بین گفت: کار به جایی رسیده که به زودی باید طرح سوال از شخص رئیس جمهور در دستور کار قرار گیرد و ایشان در رابطه با این وضعیت نابسامان اقتصادی به خصوص بازنشستگان و مستمری بگیران پاسخگو دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: همیشه سعی کردیم به آرامش لیگ کمک کنیم اما انگار ما هستیم که راه را اشتباه می‌رویم و باید با داد و بیداد حق‌مان را بگیریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار بروجرد با تشریح جزئیاتی تازه از مسمومیت برخی از دانش‌آموزان این شهرستان گفت: هشت نفر از این دانش‌آموزان مرخص شده‌اند و حال عمومی مابقی نیز مساعد است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از حوزه‌های مسوولیتی متکثری تشکیل شده، خواستار ارائه پیشنهادات و نقطه‌نظرات جامعه نخبگان به منظور بهبود فعالیت و رفع ایرادات و اشکالات این وزارتخانه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان از امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) آغاز شد و با چهار دیدار در مدت دو روز به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود. در دومین مسابقه این مرحله تیم‌های ایفاسرام اردکان و شهداب یزد در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب در دور رفت سه بر یک به پیروزی رسیدند و برای صعود به...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: پسوریازیس یک بیماری شایع و مزمن پوستی است، که قابل پیشگیری نیست، اما قابل درمان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: علی مطهری درباره‌ی پیشنهاد تشکیل شورای میانه‌روها با ترکیب سیدمحمد خاتمی، حسن روحانی، علی لاریجانی، علی‌اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی گفت: اصلا به این افراد اجازه نخواهند داد که فعالیتی به این شکل یا به صورت یک جبهه‌ی سیاسی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اغتساشات اخیر به مثابه جنگ احزاب کامل بود و همه خبیث ها پای کار آمدند تا انقلاب را شکست دهند اما نتوانستند خدشه ای به انقلاب اسلامی و این مسیر نورانی وارد کنند.