سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
خبرگزاری خبرنگاران جوان

خزاعی گفت: از 30 کارگردان جوان که آثارشان در بخش مسابقه جشنواره فیلم کوتاه تهران پذیرفته نشده است، در ساخت اثر جدیدشان حمایت می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: «آیین نامه حمایت از توسعه سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم در زمینه رشد و توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، 52 تکواندوکار از حضور در رقابت‌های آزاد کشوری معاف شدند.

وب‌گاه فرارو

خیابان سعدی تا دهه 40 به کوچه لختی‌ها معروف بود؛ دلیلش هم کمین کردن باجگیر‌ها و زورگیر‌ها حوالی زیر پل اکباتان بود که اصطلاحاً مردم را لخت می‌کردند و هرچه در جیبهایشان بود از آنها می‌گرفتند. به طوری که با تاریک شدن هوا کسی جرئت عبور از این گذر را نداشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس نتایج تحقیق دانشگاه استرالیای جنوبی مصرف گردو به مقابله با اثرات استرس تحصیلی بر بدن و ذهن کمک می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبدالهیان گفت: گفتگو‌ها با عربستان در مسیر قبلی خود تداوم پیدا می‌کند و ما در مسیر دیپلماسی رسمی آمادگی داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان با انتقاد از رویکرد آمریکایی‌ها در ارتباط با تحولات داخلی ایران در طول سه ماه گذشته گفت: آمریکایی‌ها باید بین ریاکاری و درخواست برای رسیدن به توافق یکی را انتخاب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان می‌گویند: مصرف گردو در دوره‌های پراسترس می‌تواند سلامت روان و رفاه عمومی را در دانشجویان بهبود بخشد. همچنین گردو یک میان‌وعده سالم و خوشمزه و یک ماده همه‌کاره در بسیاری از دستورالعمل‌ها برای مبارزه با برخی از اثرات منفی استرس تحصیلی به‌شمار می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: روابط عمومی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ادعایی که آقای شهاب حسینی مطرح می کند، ادامه جمله جعلی و دروغینی است که رسانه های فارسی‌زبان معاند درباره بیانیه 227 نفر از نمایندگان ساخته و پرداخته‌اند و همان‌طور که پیش از این بارها توضیح داده شده، این جمله جعلی که «نمایندگان خواستار اعدام دستگیر شدگان هستند» در این بیانیه نیامده و هیچ ارتباطی به این بیانیه و محتوای آن ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

انجمن رسانه‌های ورزشی ایران، بابت ایجاد سهولت در پخش رقابت های جام جهانی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی تشکر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

طی امروز و فردا (28 و 29 آذر) تغییر محسوسی در دما وجود ندارد ولی از روز چهارشنبه تا پایان هفته کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان دامپزشکی کشور گفت: از شروع فصل سرما تاکنون هیچ کانونی از شیوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور گزارش نشده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - براساس مصوبه امروز کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان طرح زوج و فرد ترافیک از فردا سه شنبه 29 آذر به مدت یک هفته در هسته مرکزی شهر اصفهان اجرا می‌شود.‌

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی طی حکمی احمد جولایی را به عنوان دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار تهران گفت: با تشکیل کارگروه پاسخ معتبری را به معضل آلودگی هوا می دهیم.