پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خبرگزاری دانا

بازیکنان تیم ملی ایران پس از ورود به تهران صحبت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهرام عین اللهی در نشست سازمان‌های بین المللی مقیم ایران افزود: اعمال تحریم‌های غیر قانونی، مربوط به قرون وسطی و عقب گرد به آن دوران است که سازمان‌های بین المللی باید در جهت رفع محدودیت‌های اعمال شده از سوی نظام سلطه به کشور‌های مستقل کمک کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت: برنامه‌های دقیقی برای ایجاد تحول در حوزه صنعت و معدن در دستور کار بوده و پروژه‌های تحولی مشخصی برای این منظور تعریف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کتک کاری میان دو تیم در فوتبال لیگ دسته یک جوانان کشور 9 بازیکن را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل محمدی برای نقل و انتقالات زمستانی لیگ در نظر دارد در خط حمله پرسپولیس تغییراتی ایجاد کند. هر سه مهاجم اشاره‌شده با مدیربرنامه‌هایشان مذاکراتی صورت گرفته و همه‌چیز به نیم‌فصل سپرده شده است.

خبرگزاری دانا

هفته سوم بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در خانه کشتی تختی کرج در حال برگزاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کردند می‌توانند با ناامنی و اغتشاش افکار پلید خود را عملی کنند اما غافل از اینکه خون هزاران شهیدی که در کردستان عروج یافته‌اند آنچنان فرهنگ ایثار و مقاومت را در این منطقه نهادینه کرده است که دشمنان را برای همیشه ناکام خواهد گذاشت.

خبرگزاری مهر

رشت - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است، گفت: ایران با عنوان قدرت منطقه‌ای و تأثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برندگان قرعه کشی ایران خودرو به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل سپاه پاسداران پیام وزیرامورخارجه یکی از کشورهای همسایه از عصبانیت و کلافگی آمریکایی ها از رهبرانقلاب و ایران اسلامی را روایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره افزایش ظرفیت غنی‌سازی اورانیوم در ایران، در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت که آمریکا و شرکای اروپایی آن مخالف این اقدامند و قبلا آن را «با صراحت» به ایران اعلام کرده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیمه شدگان دیگر نیاز ندارند برای به روزرسانی سوابق بیمه ای و یا انتقال بیمه مبالغ حق بیمه را به نرخ روز پرداخت کنند. این امر را می‌توان یکی از قوانین موثر مجلس برای مردم دانست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از سقوط یک دستگاه خودروی سمند به دره و فوت دو سرنشین آن خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام فرهنگی رسانه ملی گفت: خیزش تمدنی ملت ایران از نظر غربی‌ها نامطلوب است چراکه پرچم دار مدرنیته و تکنولوژی، جوانان انقلالی هستند.