جمعه 31 فروردین 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل در حمایت از نیمار گفت: فحاشی به این بازیکن به خاطر مصدومیت خجالت‌آور است.

وب‌گاه فرارو

نام ایران روی پیراهن تیم‌ملی فوتبال انگلیس در دیدار 2 تیم در جام جهانی فوتبال به شکل شیطنت‌آمیزی درج شده بود. موضوعی که زمینه‌ساز شکایت به کمیته اخلاق فیفا را موجب شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس به دنبال پیروزی تیم ملی، نوشتند: در دوران سخت تنگنا‌ها چاره رهایی امت جز با آرامش و همدلی و پاسخگویی و حسن تدبیر ممکن نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسدالله حبیب، شاعر و بیدل شناس برجسته افغانستان درگذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

این مردم جان تازه به شهر می‌دهند، وقتی پرچم سه رنگ ایران را در شهر می چرخانند و صدای خنده و شادی در خیابان‌ها می‌پیچانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرایط خرید این اوراق به این صورت است که سر رسید آن‌ها سه ماهه و حداقل و حداکثر میزان خرید اوراق توسط هر شخص حقیقی ایرانی بالاتر از 18 سال، به ترتیب معادل ریالی 1000 دلار و 4000 دلار است. همچنین، هر مشتری می‌تواند تنها یک بار با کد ملی خود اقدام به خرید این اوراق کند.

خبرگزاری تسنیم

کشتی‌گیران روسی که در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی لیگ برتر آزاد حضور داشتند، ابراز امیدواری می‌کردند که در المپیک پاریس حضور داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

امروز بارش ها در نوار غربی کشور و در دامنه های جنوبی البرز شدت یافته و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات هم شب گذشته در جشن پیروزی تیم ملی کشورمان برابر ولز حضور داشت. در این ویدئو زارع پور را همراه با فرزندانش ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

تولید اورانیوم 60 درصدی از ابتدا تا کنون در سایت نطنز انجام گرفته است، اما انتقال این فرایند به سایت فردو در ظرفیت دو آبشار می‌تواند ابعاد مختلف و مهمی داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ستاری فرد با بیان گزارش عملکردی از فعالیت این معاونت در خصوص اجرای رتبه‌بندی ضمن تشکر از پیگیری جدی وزیر آموزش و پرورش و قدردانی از همراهی سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: قریب به 80 درصد از مشمولان، مزایای رتبه آموزشیار معلم و حدود 90 درصد از همکاران فرهنگی، مزایای ترمیم حقوق را دریافت کرده اند. وی افزود: ترمیم حقوق از اول مهرماه اعمال شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

بارش در برخی مناطق خوزستان، اصفهان، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز شامل استان‌های قزوین، البرز و تهران تداوم دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت:. دیروز روز بزرگی برای ایرانیان بود، اما به روز عزا و ماتم رسانه سعودی ایران اینترنشنال تبدیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه محصولات حلال در استانبول ترکیه با حضور تولیدکنندگان از 30 کشور مسلمان در محل نمایشگاه بین‌المللی استانبول افتتاح شد و آغاز به‌کار کرد.