شنبه 1 اردیبهشت 1403
خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پویانمایی در کشور ما به دلایلی مانند وابستگی به اعتبارات دولتی، کم‌توجهی به نیازهای مخاطبان در ژانرهای مختلف، مشکل بازاریابی، مهاجرت برخی فعالان این حوزه و ضعف‌های تخصصی به ویژه در مهارت‌های چندبُعدی نتوانسته به جایگاهی که باید برسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با آخرین روز (شنبه 5 آذر ماه) اجراهای بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر استان تهران 4 اثر در بخش تولیدات ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به رقابت می‌پردازند.

وب‌گاه فرارو

تهرانی‌ها در روز 3 میلیون مترمکعب آب مصرف می‌کنند که با این حساب، حجم آب سد لتیان بدون درنظر گرفتن آب سد‌های دیگر، تنها برای پنج روز مصرف تهرانی‌ها کافی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای منتخب شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی، به اتفاق آرا بار دیگر حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا را به دبیرکلی حزب انتخاب کردند.

خبرگزاری دانا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات و همچنین کاهش دما از فردا (6 آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر برابر ولز با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا «احتمال پیگیریبازداشت وریا غفوری از جانب شما وجود دارد؟»، گفت: ببینید آن چیزی که برای ما مهم است اجرای قانون است

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از روزهایی که می‌توان به خریدهای نصف قیمت و یا حتی پایین‌تر اختصاص داد، «بلک فرایدی» یا همان «جمعه سیاه» است که حتی اگر چیزی در مورد این روز نمی‌دانید؛ باز هم ممکن است برای یکبار نام آن را شنیده باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه عکس «ایران من» همزمان با برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 قطر با رویکرد آداب و رسوم و فرهنگ‌های اقوام ایران اسلامی در فرهنگسرای ارسباران برپاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مشکل بی‌خانگی، یک مشکل بزرگ و عمیق برای طبقه‌ی کارگر است، هرچند معاون تعاون وزارت کار، از موفقیت 95 درصدی تعاونی‌ها می‌گوید!

خبرگزاری تسنیم

ترکیب تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات پاورلیفتینگ کلاسیک قهرمانی آسیا در امارات مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با کمبود حداقل 5 هزار دستگاه اتوبوس در تهران مواجه هستیم.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 13 تهران از پایش ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه با هدف رفع خطر و پایدار سازی این ساختمان‌ها خبر داد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) با یک‌هزار و 979 واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و 408 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با ذخیره‌سازی مناسب، در حوزه توزیع سوخت به دور دست‌ترین نقاط و روستاهای کشور نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و همه تلاش کارکنان شرکت ملی پخش برای توزیع فرآورده به نحو احسن در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی با اشاره به ممنوعیت مبادله رمز ارزها بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و قوانین و مقررات اقتصادی کشور اظهار کرد: در این پرونده با انتشار و فروش غیرقانونی رمز ارز در داخل کشور، جمعاً به مبلغ 192 میلیارد و 970 میلیون و 653 هزار و 891 تومان کلاهبرداری از مالباختگان صورت گرفته است. وی افزود: این پرونده 36 نفر شاکی دارد و دو نفر متهم که اتهام...