پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403
وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به ملت ایران تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی احتیاج کشور به تفکر بسیجی احساس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مدل جدید توضیح می‌دهد که آب تبخیر شده از اقیانوس شمالگان به علت گرمایش اقلیم به سمت جنوب منتقل می‌شود و می‌تواند به افزایش بارش برف در شمال اوراسیا در اواخر پاییز و اوایل زمستان منجر شود؛ این یافته‌ها امکان پیش‌بینی دقیق‌تر رویدادهای شدید آب و هوایی را فراهم می‌سازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه بین ایمیدرو و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح با هدف توسعه همکاری و تعاملات اجرایی، علمی، عملیاتی، آموزشی و پژوهشی توسط رؤسای این سازمان‌ها امضا شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: جسد مردی 40 ساله که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود پیدا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب در پاسخ به عده‌ای که می‌گویند صدای ملت را بشنوید، فرمودند: صدای رعدآسا در 13 آبان امسال بلند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور مجلس رئیس جمهور توانمندی متخصصان نیروی هوافضای سپاه در ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک را دستاوردی بسیار مهم و باعث ارتقای سطح اقتدار دفاعی کشور توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فعال صنفی یکی از پالایشگاه‌های پارس جنوبی نیز تنها راهکار بهبود وضعیت کارگران شرکتی را تبدیل وضعیت و تصویب طرح ساماندهی می‌داند و می‌گوید: توقع داریم نمایندگان مجلس به وعده‌ی خود عمل کنند و همین هفته کار تمام شود

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل دادگستری استان تهران از آغاز رسیدگی به اعتراض محکومان به اعدام پرونده‌های اغتشاشات اخیر تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش هفتگی میزان بارش و وضعیت سد‌ها از شرکت منابع آب ایران نشان می‌دهد که میزان بارش نسبت به دوره مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس سراسر کشور اوگاندا برای جلوگیری از شیوع بیشتر ابولا تعطیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن رضایی گفت: ناامنی برادر تحریم است چرا که باعث توقف فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها و فرار سرمایه می شود، کاری که با تحریم نتوانستند انجام دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درپی وقوع رانش زمین ناشی از بارش شدید در جزیره ایسکیای ایتالیا، تعدادی خانه دچار خسارت شدند و 13 نفر مفقود شدند.

خبرگزاری مهر

جزئیات پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره دکتری (Ph.D) سال تحصیلی 1402-1401 در دانشکده‌های جدیدالتأسیس دانشگاه تهران اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست در بین هفت کلانشهر کشور امروز (5 آذرماه) آلوده‌ترین هوا را اهالی کرج تنفس کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با حضور در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای مظلوم بسیج را گرامیداشت. وی در ادامه با اشاره به توصیف مقام معظم رهبری از اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم، در جنگ ترکیبی امروز نقش همه اساتید به ویژه...