یک‌شنبه 17 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی پلیس راهور از متولیان مسیریاب‌های داخلی خواست تا در مدیریت ترافیک به‌ویژه در کلانشهرها به پلیس کمک کنند.

تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در سطح کشور، شبکه شاد هشت هزار ویدئوهای آموزشی پایه اول تا دوازدهم، یادگیری آسان و مرور دروس مختلف را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است.

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه تولید موادمخدر صنعتی ارمغان غرب است، گفت: باید از مدعیان حقوق بشر پرسید پیش‌سازهای تولید موادمخدر صنعتی در این حجم بالا با چه منطقی به افغانستان گسیل می‌شود.

تهران - ایرنا - «حمله به کادر درمان با چاقو و قمه» خبر کوتاه بود و دردناک؛ پرستاران و نیروهای بیمارستانی که زندگی خود را وقف درمان بیماران بدحال در اورژانس بیمارستان‌ها کرده‌اند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن جان یک فرد را نجات دهند، حالا توسط اوباش مضروب و دلسرد می‌شوند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان بر عزم و اراده جدی این صندوق به منظور ارتقای توان معیشتی و رفاهی فرهنگیان عضو تاکید کرد و گفت: در کنار سودآوری و ثروت‌آفرینی برای اعضا، برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات شایسته به این قشر فرهیخته برنامه‌ریزی شده است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فراجا از افزایش 36 درصدی کشف کالاهای قاچاق در مسیرهای ریلی و هوایی از ابتدای امسال خبر داد.

تهران - ایرنا - معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پیامکی هشدار داد که هرگونه آگهی استخدام که در آن از مشخصات و رمز حساب بانکی درخواست شود، در راستای فعالیت مجرمانه است.

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: سربازان ورزشکارحرفه‌ای در حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم‌های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم‌های غیرنظامی ندارند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا در دیدار با فرمانده نیروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان، بر هم‌افزایی و تبادل بر خط اطلاعات عناصر اصلی و فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر در منطقه تاکید کرد.

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر «استمرار قاطعانه» مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی با «رویکرد تخصصی» در ابعاد مختلف آن، از وصول سه هزار و 400 میلیارد ریال فرار مالیاتی و 158 میلیون یورو رفع تعهد ارزی توسط دستگاه قضا خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات برنامه‌ها به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم پرداخت و گفت: دانش‌آموزان حاج قاسم را به عنوان یک قهرمان ملی می‌شناسند.

تهران_ایرنا_تغییرات اقلیمی و کاهش بارندگی‌های امسال باعث شده عبور کشتی‌ها از کانال پاناما محدود شده و برخی از کشتی‌ها هفته‌ها در صف طولانی پشت این کانال منتظر بمانند. پیش از این، 40 درصد از کالاهای مصرفی تجارت شده بین شمال شرق آسیا و سواحل شرقی ایالات متحده از طریق این کانال حمل می‌شد.

تهران - ایرنا - مدیر سلامت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این بنیاد 18 هزار کمک‌هزینه درمان به بیماران سخت‌درمان و مبتلا به سرطان پرداخت کرده است.

تهران - ایرنا - رییس انجمن علوم اعصاب ایران گفت: ریشه بسیاری از اختلالات سیستم عصبی مسائل شناختی است که با تشخیص به موقع بیماری‌ها و توانمندسازی شناختی روند توانبخشی بیماران تسهیل می‌شود.

تهران - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از برگزاری اجتماع استانی و منطقه‌ای با نام «فرزندان حاج قاسم» در کرمان و در استان‌های سراسر کشور خبر داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی آموزش و پرورش گفت: توزیع شیر را از استان‌های محروم آغاز کردیم و در 21 استان حداقل یکبار در هفته شیر توزیع می‌شود و در 6 استان نیز 2 روز در هفته شیر توزیع می‌شود اما 70 درصد مدارس تحت پوشش قرار دارند و 30 درصد مناطق تحت پوشش نیستند.