یک‌شنبه 17 تیر 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه سلامت با استقبال از الگوی مدیریت بهینه و جامع مبتلایان سرطان گفت: این مگا پروژه خدمات یکپارچه سلامت از ابتدا تا انتهای زنجیره خدمت در بسترالکترونیک است که باید در کشور اجرایی شود.

تهران - ایرنا - شیوه‌نامه اجرایی پویش‌های دانش‌آموزی دهه بصیرت با محوریت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابلاغ شد.

تهران - ایرنا - قوه قضاییه انتشار برخی خبرها مبنی بر احتمال صدور قرار وثیقه برای امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو را نادرست خواند.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت مردمی 280 دستگاه سرمایه سنگین شامل ام آر ای، سی تی اسکن و غیره توسط هیات امنای ارزی برای مناطق محروم تامین شد.

تهران - ایرنا - معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمات مدیریت بحران کشور گفت: در دهه‌های اخیر حرکت رو به جلویی برای ارتقای کیفیت و مقاومت بناها در برابر زلزله آغاز شده است که نتیجه آن را در کاهش تلفات و خسارات ناشی از بلایای طبیعی شاهدیم.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور از ایجاد کتابخانه های عمومی مشارکتی بهزیستی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نفع جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از 60 باب کتابخانه با سه هزار و 700 متر مربع زیربنا ویژه افراد نابینا و کم بینا در کشور فعالیت دارند.

تهران - ایرنا - نماینده دادستان در سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای گروهک تروریستی منافقین به پشت پرده ستاد داخله منافقین و مزدوری برای صدام اشاره کرد و گفت: اسناد اطلاعاتی نشان می دهد منافقین به ازای ترور مردم کشورمان از صدام نفت دریافت می‌کردند.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه با فرا رسیدن زمستان امید نیامد، گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت رویا، جفت ماده امید تک درنای سیبری، کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌کند.

تهران - ایرنا - تحقیق و بررسی نتایج آزمایش های بالینی حاکی از آن است که تمیز و پاکیزه نگاه داشتن دهان و دندان‌ها می‌تواند از افراد در برابر ابتلا به ذات الریه در بیمارستان ها محافظت کند.

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در چهارمین روز از دی به ایران الگوی همزیستی مسالمت‌آمیز با ادیان توحیدی، بررسی اوتیسم به صورت یک طیف تخصصی، رفع مشکل سدسازی، انحراف رودخانه و ریزگردها، برگزاری آزمون جذب 15 هزار مربی پرورشی، سقف خدمات زوجین تحت درمان ناباروری، ضرورت تعیین تعرفه پزشکی به نرخ واقعی وحوزه زنان نیازمند سیاست‌گذاری کلان پرداخته است.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری با اشاره به تصویب طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مهلت قانونی برای اثبات ادعای کسانی که معاملات عادی انجام داده‌اند، وجود دارد و همه اموال و معاملات غیرمنقول در دفاتر اسناد رسمی باید ثبت شوند.

تهران - ایرنا - معاونت رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده از تمدید مهلت ثبت‌نام بانوان در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار خبر داد.

تهران - ایرنا - تصویر گونه «عقاب طلایی» در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست بر روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور درج می‌شود.

تهران - ایرنا - مطالعات نشان می‌دهد برای کاهش آلودگی هوا در شهرها، ترغیب به استفاده از حمل و نقل عمومی، ترویج شیوه‌های ساخت و ساز پایدار، ترویج فضای سبز و برنامه‌ریزی درست شهری در کنار آموزش صحیح موثرترین اقدام است.

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دیدگاه های مطرح در فضای مجازی پیرامون عضویت یکی از مجریان صدا و سیما در کمیسیون حقوقی وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه داد.