شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جامعه اورولوژی ایران با بیان اینکه ایران از لحاظ ارائه خدمات مطلوب در جراحی اورولوژی در تراز جهانی قرار دارد، گفت: ایران بهترین خدمات را در زمینه اورولوژی در سطح منطقه ارائه می‌دهد.

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال 1402، بیش از 11 هزار میلیارد تومان بود که بیشتر شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بوده است.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از 580 تن مواد مخدر در سال 1402 خبر داد و گفت: مخدر تریاک همچنان رتبه نخست در کشفیات را دارد.

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 2250 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

تهران - ایرنا - معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی بیش از 47 میلیون نفر، تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم قرار دارند.

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست و ایجاد فرهنگ حفاظت کم کاری کرده است.

تهران - ایرنا - اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور اطلاعیه‌ای در خصوص معرفی شدگان مرحله دوم (معرفی به ارزیابی تکمیلی) یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور صادر کرد.

تهران - ایرنا - فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» به زودی روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

تهران - ایرنا - امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و فرمانده یگان‌های حفاظتی فراجا، تعداد 25 خودوری عملیاتی برای تحویل به محیط‌بانان رونمایی شد.

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با تجهیز محیط‌بانی و محیط‌زیست‌بانان سراسر کشور اجازه نفس کشیدن به متخلفان عرصه محیط زیست را نخواهیم داد.

تهران - ایرنا - قاضی رسیدگی کننده پرونده اعضای گروهک منافقین خطاب به مردم آلبانی و برخی کشورهای میزبان اعضای این گروهک تروریستی خواست تا استرداد و خروج این افراد از کشورشان را مطالبه کنند.

تهران - ایرنا - معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به این که زائران حج عمره در مدت محدودی در عربستان به سر می‌برند، گفت: در صورت نیاز به خدماتی مانند جراحی به بیمارستان‌های سعودی اعزام می‌شوند.

تهران - ایرنا - وزیر دادگستری طی سفر به اسلام آباد (پاکستان)، پس از دیدار و گفتگو با همتای پاکستانی خود، 2 سند همکاری در حوزه حقوقی و قضایی را امضا کرد.

تهران - ایرنا - امروز برای همگان روشن شده که راهبرد پزشک خانواده راهبردی بنیادی برای تضمین سلامت و حقوق مردم در جامعه است؛ از دیدگاه سازمان جهانی بهداشت نیز، پزشک خانواده مرکز تلاش‌های جهانی برای بهبود کیفیت هزینه اثربخشی و برابری در نظام سلامت است.

تهران - ایرنا - بر اساس یافته‌های یک پژوهش، تنهایی عاطفی 36.5 درصد و تنهایی اجتماعی 11.7 درصد از تغییرات گرایش به استفاده از شبکه‌های اجتماعی را پیش‌بینی می‌کنند.