پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

اجتماعی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که برای نخستین بار تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های بهزیستی استان تهران به زیر 100 کودک رسید.

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب با محتوای اقتصادی، گفت: تحقق عینی شعار سال، یک وظیفه شرعی و ملی و امری مرتبط با موضوع اصلی و اساسی کشور است.

تهران - ایرنا - معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بیش از چهار هزار و 500 واحد صنعتی در سال گذشته مجوز استقرار، بهره‌برداری و توسعه فعالیت دریافت کردند.

تهران - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: نزدیک به 3 هزار متخلف با جرم «شروع به شکار» در سال 1402 دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

تهران - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) از توزیع 6 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 34 طرح در حوزه محیط زیستی کشور با بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار، موفق به دریافت تسهیلات مالی شده‌اند.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش سنگین باران در اغلب مناطق کشور به خصوص استانهای لرستان و خوزستان هستیم و از مردم می‌خواهیم تا آرام شدن شرایط به این مناطق سفر نکنند.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد: از 24 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز پنجم فروردین 469 نفر بر اثر تصادف و حوادث جاده‌ای در جان باختنند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به پنج استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک، گفت: در 24 ساعت گذشته نیروهای عملیاتی این جمعیت به 800 نفر امدادرسانی کردند.

تهران - ایرنا - رسیدگی به جرایم مطبوعاتی طبق قانون با حضور هیات منصفه انجام می‌شود و در سالی که گذشت، بیش از 25 پرونده از روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هیات منصفه مطبوعات استان تهران مطرح شد.

تهران_ ایرنا_ رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در پی بارش باران، رعدوبرق_ وزش باد شدید گفت: نیروهای امدادی این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ستاد ملی خدمات پکپارچه جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 1403 در جریان ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی قرار گرفت.

تهران - ایرنا - دید و بازدیدهای نوروزی که از دیرباز تاکنون به عنوان سنت و فرصتی برای دیدار با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بوده است همچنان در میان برخی از خانواده‌ها مورد احترام بوده و هر سال در ایام نوروز، فرصت مغتنم دیدار با سالمندان را از دست نمی‌دهند. این دیدارها به طور یقین در سلامت روان همه افراد خانواده به ویژه گروه سالمند تاثیر خواهد داشت.

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت سرمایه‌گذاری هرمی «WDC» در شهرستان ساری خبر داد.

تهران - ایرنا - بعد از 12 سال ساختار جدید سازمان بهزیستی کشور ابلاغ شد و این سازمان اکنون با 6 معاونت و سه دبیرخانه فعالیت دارد که این تغییرات جهت تسهیل در خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و آسیب دیدگان اجتماعی انجام شده است.

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر جزئیات حوادث و سوانح نوروزی سال 1403 را تشریح و به مسافران هشدار داد تا نکات ایمنی در سفر و تردد در مناطق غربی کشور در دو روز آینده را دقیق‌تر رعایت کنند.