جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، سه‌شنبه 6 خرداد 99

شیراز - ایرنا - چندین نفر سیاهپوش بر چهره دف‌هایشان در محوطه آرامگاه حافظ می‌نواختند و صدایی هماهنگ را پژواک می‌دادند؛ صدایی که گویا قرار بوده الان مسکوت بماند و بعدها دربیاید و به توصیف یکی از هواداران این گروه، اجرای دف‌نوازی خیلی خیلی سکرت بوده است.

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه معاملات بورس در وضعیت کنونی بیشتر تحت تاثیر آزادسازی سهام عدالت است، گفت: اگر در وضعیت کنونی برنامه‌ریزی خوبی برای مدیریت بازار صورت نگیرد موج اصلاحی تبدیل به ریزش‌های سنگینی خواهد شد که باعث ترس و خروج همه سهامداران از بازار می‌شود.

گنبدکاووس - ایرنا - آغاز لایروبی یکی از سرشاخه‌های رودخانه اترک، کشف 16 تن برنج احتکار شده و دستگیری عاملان قتل در عروسی سیمین‌شهر از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

تبریز - ایرنا - سرپرست پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به مسافرپذیر بودن استان اعلام کرد: ترددهای جاده‌ای روزهای گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 25 درصد افزایش یافت.

انزلی - ایرنا - عضو موظف هیأت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: بر اساس آمار سامانه امور گمرکی و ثبت سفارش سازمان منطقه آزاد انزلی مجموع عملکرد صادرات و صادرات مجدد فعالان اقتصادی این منطقه در سال گذشته بالغ بر 150 میلیون دلار بوده که این میزان 4 برابر مجموع واردات 37 میلیون دلاری تجار، سرمایه گذاران و صنعتگران این منطقه در همین بازه زمانی است.

کرمان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ریگان با اشاره به اقدام به موقع جهاد کشاورزی در کنترل ملخ صحرایی در منطقه ده رضا ریگان گفت: 120 هکتار از مراتع این شهرستان از آفت ملخ پاک‌سازی شد.

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده هراز، از افزایش 16 درصدی تردد در راه‌های برون‌شهری در شبانه روز گذشته خبر داد.

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح‌های صنعتی که پیش از موعد به بهره‌برداری برسند تحت حمایت مالی ویژه این شرکت قرار می‌گیرند.

همدان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان از بازگشایی امامزاده‌های استان از امروز / سه‌شنبه / خبر داد و گفت: 230 بقعه متبرکه با شرایط جدید و محدودیت‌های ویژه پذیرای زائران است.

مشهد - ایرنا - فرماندار سرخس گفت: اعتبارات ملی و مصوب وزارت نیرو برای ساخت سد شوریجه در این شهرستان اندک است و به چالش اصلی ساخت این سد تبدیل شده است.

قزوین - ایرنا - معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مجامع ورزشی استان در اوج دموکراسی و آزادی فکر و عمل اعضا برگزار شده و هرگونه مهندسی آنها پیش از برگزاری انتخابات، کذب محض است.

سمنان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: پنج‌هزار و 28 نفر سال گذشته برای انجام معاینه‌های بالینی به دلیل نزاع به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

ایرنا - سنندج - بیش از 12 هزار بهره بردارا کردستان سه هزار از اراضی باغی این استان را به کشت محصول توت فرنگی اختصاص داده‌اند و با تولید سالانه حدود 47 هزار تن از این محصول در رتبه اول کشوری قرار دارند و معیشت این افراد به توت‌فرنگی به گونه‌ای است که از آن به عنوان طلای سرخ کردستان یاد می شود. عکاس: سیدمصلح پیرخضرانیان)

ایرنا - شهرکرد - دهستان مشایخ شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری در فصل بهار، طبیعتی بکر و سرشار از شگفتی دارد که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند.

زنجان - ایرنا - مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: حجم مخزن سد گلابر نسبت به سال گذشته 2.5 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.