جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 200 هزار واحد صنفی متخلف از پروتکل های بهداشتی کرونا تاکنون پلمب شده اند و با توجه به روند بازگشایی ها، نظارت و برخورد با متخلفان تشدید می شود.

ایلام - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 85 درصد موارد ابتلا به کرونا که در سه هفته گذشته در این استان شناسایی شدند نیاز به بستری نداشتند.

مهاباد - ایرنا - «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی درگذشت «مصطفی خرمدل» مترجم، قرآن‌پژوه و اسلام‌شناس برجسته مهابادی را تسلیت گفت و نوشت: بی‌تردید نام ایشان در میان بزرگان علم و دانش این مرز و بوم جاودانه خواهد ماند.

اصفهان - ایرنا - مروری بر روزنامه‌های چاپ اصفهان، روز سه‌شنبه 6 خرداد 99

بوشهر - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 2 نخست سال جاری شمار پرونده‌های تخلف‌های صنفی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشته است.

زاهدان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی وضعیت پدیده‌های خاکدار کشور در سال گذشته نشان می‌دهد که این استان با بیش‌از 86 روز پدیده خاکدار کاهنده دید افقی به زیر 5000 متر پر گرد و غبارترین استان کشور شد.

تهران - ایرنا - منظور از اسرار، رازها، نهانی‌ها، پوشیده‌ها، مافی‌الضمیرها و هر آنچه از آگاهی و اشراف عقلانی آدمی به‌دور است، می‌باشد. به تعبیر دیگر، اسرار، حقایق، امور و اثرهایی است که هنوز در صحنه و ساحت خرد آدمی حاضر نشده‌اند و در نهان‌گاه و مخفی‌گاه خود پنهان‌اند.

کرج - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: با توجه به اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه آغاز شده لذا والدین برای نام نویسی فرزندانشان درمدارس ابتدایی این استان اقدام کنند.

کرج - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: امسال 178 تن گل محمدی از 50 هکتار از باغ های استان برداشت شده است.

یزد - ایرنا - رییس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مهریز گفت: نیمی از محصول توت این شهرستان به علت نبود کارخانه صنایع تبدیلی برای فراوری هدر می‌رود.

تهران - ایرنا - براساس نقشه راه معدن امسال برنامه تولید فولاد کشور رقم 33 میلیون تن پیش‌بینی شده است که نسبت به عملکرد 27.5 میلیون تن سال گذشته باید رشد 20 درصدی محقق شود که این مهم دور از انتظار است، اما ناشدنی بنظر نمی‌رسد.

مشهد - ایرنا - ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف استان خراسان رضوی تداوم دارد.

کرج - ایرنا - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد که پروازهای مسافری بین کرج و اهواز از نیمه دوم خردادماه جاری برقرار می شود.

تهران - ایرنا - "اواریسته دایی‌شیمیه" ژنرال بازنشسته و نامزد حزب حاکم بروندی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کسب 69 درصد آرا پیروز این انتخابات شد.

تهران - ایرنا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام ضمن اعلام خبر آغاز مجدد پروازهای مسافری فرودگاه بین‌المللی پیام از نیمه دوم خردادماه، گفت: اهواز، کیش و مشهد مقصدهای پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام هستند.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: طرح راه‌اندازی فراکسیون مناطق محروم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کاری بسیار ارزشمند است و این فراکسیون می‌بایست مسائل مهم مناطق محروم کشور را پیگیری کند.