جمعه 20 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز سه‌شنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

اردبیل - ایرنا - روابط عمومی، دانش ارزنده جهانی است که از ارکان پویا و موثر برای ایجاد و پایدار نگه داشتن ارتباطات تلقی می‌گردد و گروهی از آن به عنوان هنر هشتم نیز یاد می‌کنند و بنابراین، تشریح وجوه مختلف آن، مجالی بیش‌تر و ظرفیتی افزون‌تر از گنجایش این یادداشت را نیاز دارد.

تهران - ایرنا - علی اکبر سیاسی پدر روان‌شناسی جدید در تاریخ معاصر ایران است. او تاثیر بسزایی در ساخت و پیکره سپهر سیاسی و فرهنگی کشور داشت و همچنین او را به عنوان یکی از موثرترین افراد در تدوین و تصویب منشور سازمان ملل متحد می‌شناسند.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 6 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات منابع ملی، برای مطالعه، ساماندهی ومرمت 35 هکتار از بافت تاریخی دهدشت اختصاص یافت.

مهاباد - ایرنا - مردم روستای «سوگلی‌تپه» از توابع بخش مرکزی میاندوآب برای مقابله با کرونا 500 میلیون ریال کمک کردند.

تهران - ایرنا - موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رصد اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، نوع مشاغل آنان را اعلام کرد.

مهاباد - ایرنا - مسوول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مهاباد گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط این نهاد بین نیازمندان واقعی این شهرستان توزیع شد.

ایرنا - گچساران - بیش از 200 نفر به ارتفاعات خنگ و بنار و گناوه لری گچساران با استفاده از بالگرد های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت نفت برای مهار آتش سوزی اعزام شده است.

مشهد - ایرنا - طی چند هفته اخیر حدود پنج تن مواد غذایی تاریخ گذشته از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اطراف حرم مطهر رضوی کشف شده است.

تهران - ایرنا - روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: به درخواست وزیر بهداشت از شهردار تهران و به منظور همدلی و رفع نگرانی در خصوص افزایش شیوع ویروس کرونا، طرح های ترافیکی که قرار بود از 6 خرداد ماه مجددا اجرا شود، تا اطلاع ثانوی اجرا نخواهد شد.

تبریز - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: برای عبور از اوج (پیک) کرونا در فروردین ماه امسال همه 43 بیمارستان استان را مجهز کردیم.

ارومیه - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آدربایجان‌غربی گفت: سه متخلف که بدون مجور اقدام به برداشت نمک از بستر دریاچه ارومیه کرده بودند، توسط ماموران این یگان در ارومیه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: 94 پرونده برای رسیدگی به تخلفات صنفی در خصوص ویروس کرونا در این استان تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

تهران - ایرنا - افزایش شدید قیمت‌ها و ثبت رکوردهای جدید در بازار سکه توجهات را به سوی گواهی سپرده سکه جلب کرده تا در پی یافتن متهم افزایش قیمت‌ها، انگشت اتهام به سوی بانک‌ها دراز شود.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره هواشناسی میاندوآب گفت: تندبادی با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت این شهرستان را در نوردید.

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تا پایان خرداد جاری به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نظارت بر اماکن عمومی و فضاهای گردشگری این استان زنجان تشدید میشود.