شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا ساعاتی پیش خبر مربوط به تصویب قانون ضد صهیونیستی که طی روزهای گذشته توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران به تصویب رسید را، در حساب توئیتر شخصی خود بازنشر کرد.

اردبیل_ایرنا_ نماز عید سعید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی روز یکشنبه در مساجد و مصلاهای نماز مناطق مختلف شهرستان خلخال اقامه شد.

تهران - ایرنا - یک روانشناس گفت: بسیاری از مردم با نگرانی و ترس از اینکه به کرونا مبتلا نشوند به مسافرت و دور شدن از خانه و کاشانه خود اقدام کرده‌اند و این در حالیست که این ویروس همه جا وجود دارد.

پکن - ایرنا - گزارش ها حاکی است سال گذشته با کمک ویچت بزرگ‌ترین پیام‌رسان بومی چین، 29 میلیون فرصت شغلی در این کشور ایجاد شده است.

تهران - ایرنا - امام جمعه موقت ورامین گفت: به فرموده امام راحل، 15 خرداد مبداء انقلاب است ولی برخی تلاش دارند تا این فرهنگ دینی را کمرنگ کنند.

ایرنا - قصرشیرین - نماز باشکوه عید سعید فطر با حضور نمازگزاران در مصلای نماز جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب روز یکشنبه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.(عکاس: سیروس صدیقی)

تهران - ایرنا - "فیصل بن فرحان" وزیر خارجه عربستان گفت که پادشاه این کشور با بازگشت سفیر عربستان به عراق موافقت کرده است.

رشت _ ایرنا_ مدیر پزشکی انتقال خون گیلان گفت: پایگاه های انتقال خون استان در تعطیلات عید فطر در شیفت صبح برای خونگیری فعال است.

ایرنا - یاسوج - در آیینی با حضور مسئولان 30 زندانی جرایم غیر عمد آزاد و از قضات فعال در زمینه کاهش جمعیت کیفری استان تجلیل شدند.

تهران - ایرنا - همزمان با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، نماز این عید روز یکشنبه در دماوند با حضور قشرهای مختلف مردم این شهرستان اقامه شد.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: حرکت مومنانه مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و کمک به نیازمندان از اخلاق اسلامی نشات گرفته است.

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: دولت و مجلس در کنار هم و به دور از مسایل سیاسی، مشکلات موجود در جامعه را حل کنند.

اردبیل - ایرنا - نماز عید فطر با رعایت فاصله اجتماعی در خلخال برگزار شد.

گناباد - ایرنا - امام جمعه گناباد گفت: مردم نوعدوست و خیران این شهرستان طی سه ماه گذشته بیش از 12 هزار بسته حمایتی به ارزش 23 میلیارد ریال به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا کمک کردند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام (ره) شهرستان ورامین گفت: 70 پایگاه زیر نظر این نهاد فطریه و کفاره مردم را تا پایان این هفته جمع آوری می‌کند.

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تاکید کرد که مدیریت، کاهش تنش ها و چالش های فراروی دوران پسا کرونا و ساماندهی و نظم بخشی به امور از خود دوران کرونا حساس تر، مهم تر و نیازمند برنامه ریزی، تلاش و تدابیر و تمهیدات لازم از سوی متولیان امر است.