شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اسلام‌آباد - ایرنا - دولت پاکستان روز یکشنبه از توافق برقراری آتش‌بس میان دولت افغانستان و طالبان به مناسبت فرارسیدن عید فطر استقبال کرد.

اراک - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: 15 میلیون و 934 هزار و 768 تردد ماه گذشته در جاده‌های این استان ثبت شد.

کرج - ایرنا - کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز وضعیت ترافیک جاده کرج - چالوس در محدوده این استان را سنگین اعلام کرد.

تهران - ایرنا - معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جزییات پروتکل بازگشایی امامزاده‌ها و اماکن مقدس، مراکز آموزشی، اغذیه فروشی ها و مراکز ورزشی را اعلام کرد.

ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر، برای مشترکان اینترنت پرسرعت همراه، پیشنهاد ویژه «شگفتانه عید فطر» و برای مشترکان اینترنت پرسرعت ثابت، هزاران جایزه ویژه در بخش «تکان شگفت‌انگیز» اپلیکیشن «ایرانسل من» ارائه کرد.

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نتیجه روزه‌داری رسیدن به تقوای الهی به معنای نگهداری نفس از هر آن چیزی که انسان خوف دارد که از راه خدا باز بماند است.

ایرنا - زاهدان - نماز عید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در شهر بزمان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد. عکس: مجید شهلی بر

تهران - ایرنا - یک هفته پس از هشدار مدیرعامل شرکت راه‌آهن نسبت به برخورد با مدیرانی که در منطقه آنها سوانح ریلی رخ دهد، قطار مسافری در محور همدان - مشهد از ریل خارج شد.

ساری - ایرنا - وزش باد شدید و توفان که اواخر شب گذشته مازندران را درنوردید در برخی ایستگاه‌های هواشناسی به سرعت حدود 100 کیلومتر رسید.

ایلام - ایرنا - نماز عید سعید فطر اولین نماز جماعت استان ایلام بعد از سه ماه عدم برگزاری نمازهای جمعه و جماعات و تعطیلی مساجد به علت شیوع کرونا بود که امروز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مصلای شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه شد. به منظور جلوگیری از ازدحام مردم در مصلی نماز عید فطر در تمامی مساجد استان نیز...

ارومیه - ایرنا - نمازگزاران عید فطر همزمان با اقامه نماز این عید سعید، زکات فطریه خود را نیز در راستای کمک به فقرا و نیازمندان در صندوق‌های کمیته امداد واریز کردند.

اسلام‌آباد - ایرنا - مسلمانان پاکستان اعم از شیعه و سنی پس از یک ماه روزه‌داری، امروز یکشنبه همزمان با عید سعید فطر با حضور در مساجد، مراکز اسلامی و حسینیه‌های این کشور، نماز عید فطر را مطابق با مقررات کرونایی و تمهیدات بهداشتی؛ اقامه کردند.

بوشهر - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان دیر گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین نیازمندی مردم، 24 تن برنج در این شهرستان توزیع شد.

کرمان - ایرنا - بمناسبت عید سعید فطر امام جمعه و استاندار کرمان در پیامی مشترک این عید سعید را به مردم استان تبریک گفته و افزودند: روزه‌داری، تلاش تاریخی جامعه بشری برای اعتلای روح انسان است.

تهران - ایرنا - یکی از مدیران برنامه ساخت واکسن کرونا در دانشگاه آکسفورد اعلام کرد که به دلیل کاهش شیوع ویروس کرونا در انگلیس احتمال موفقیت مرحله آزمایشی تنها 50 درصد است.

اصفهان - ایرنا - نماز عید فطر امسال با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی روز یکشنبه در مساجد محلات و برخی امامزاده‌های استان اصفهان برگزار شد.