شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رییس دادگستری خلخال گفت: با وجود نبود امکان برگزاری جشن گلریزان، میزان کمک‌های مردم خیر این شهرستان برای آزادی زندانیان مالی در این شهرستان رو به افزایش است.

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم گفت: کسانی که عملکرد مجلس دهم را زیر سوال می‌برند و آن را ناکارآمد معرفی می‌کنند، دچار بی‌انصافی شده‌اند و کافی است با عدد و رقم این مجلس را با ادوار گذشته مورد قضاوت قرار دهند.

تهران - ایرنا - نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب «پشت صحنه یک رویا» اثر مریم بصیری که درباره مهدویت و انتظار و براساس تحقیقات تاریخی نوشته شده، به بازار کتاب آمد.

تهران - ایرنا - امام جمعه دماوند یکی از بزرگترین نعمت های خداوند بر ما بندگان را نعمت ولایت خواند و گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت امامان است و ملت ایران با پیروی از ولی فقیه، قله های سعادت را فتح خواهند کرد.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: مسرورانه «عید سعید فطر»، عید «رهایی از خود» و «رهیابی به خدا» را به تمامی ایرانیان ایمانی، به ویژه همکاران فهیم فرهنگی تبریک می‌گویم.

ایلام - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت: احتمال نفوذ پدیده گرد و غبار از عصر امروز یکشنبه چهارم خردادماه به این استان وجود دارد.

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهرگفت: ماه مبارک رمضان یک هدیه و فرصتی آسمانی برای جامعه ایمانی و انسانی است تا گذشته خود را جبران و آینده خویش را سراسر سعادت و رستگاری به رنگ خدا رقم بزند.

تهران - ایرنا - وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه، عید سعید فطر را به وزیران دفاع کشورهای اسلامی تبریک گفت.

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس تصمیم ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تمام اصناف حتی صنوفی که از آن‌ها به عنوان صنوف پرخطر یاد می‌شد، از سه‌شنبه هفته جاری (6 خرداد ماه) می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

بوشهر - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: کسی مشمول شفاعت شهیدان می‌شود که با آنها سنخیت داشته و زمینه و قابلیت شفاعت آنها را از قبل فراهم کرده باشد، پس باید در راه و هدف‌های شهید گام برداشت.

ایرنا - تهران - نماز عید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مسجد خامس آل عبا در شرق تهران برگزار شد.

تهران - ایرنا - استاد حوزه در شرح دعای چهل و پنجم صحیفه سجادیه از عید فطر به عنوان نوری یاد کرد که چشم دشمنان را خیره می کند و همچنین آن را اعلان قدرتی دانست که دل دشمنان را لرزان و قلب مسلمانان را مطمئن می‌سازد.

تهران _ ایرنا _ تالار پذیرایی مجتمع تجاری زیتون در آتش سوخت که این حادثه بدون مصدومیت مهار شد.

یزد - ایرنا - فرمانده منطقه انتظامی میبد از آزادسازی 6 هزار مترمربع اراضی ملی شهرستان به ارزش 30 میلیارد ریال از دست زمین‌خواران خبر داد و گفت: ماموران با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات با همکاری نماینده مسکن و شهرسازی موفق به شناسایی این میزان زمین شدند.

بندرعباس - ایرنا - نماز عید سعید فطر امروز یکشنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد محلات و به صورت روباز در جای جای استان هرمزگان اقامه شد.

تهران - ایرنا - تازه‌ترین گزارش سامانه 195 نشان می‌دهد، کاربران در دو ماه نخست امسال بیش از 37هزار شکایت از وضعیت ارتباطی کشور به ثبت رسانده‌اند که به 28هزار شکایت رسیدگی شده و خاتمه یافته است.