شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - هشت برنامه جامع و راهبردی در سال جاری با هدف بهبود و ارتقای وضعیت حقوقی کودکان در استان قزوین تدوین شده و اجرایی می‌شود.

تهران - ایرنا - مدرس حوزه علمیه قم از حضرت نوح به عنوان الگوی شایسته مقاومت یاد کرد که در طول 950 سال فقط 80 نفر دعوت او را پذیرفتند و به عبارتی هر 12 سال یک نفر دعوت او را پذیرفت.

قزوین - ایرنا - نماز عید سعید فطر روز یکشنبه، به امامت آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اقامه شد.

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه پلدختر گفت: پاسخ قاطع دولت جمهوری اسلامی به تهدیدهای آمریکا نسبت به حضورنفتکش ها در ونزوئلا نشانه اقتدار ایران است.

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه با اشاره به جایگاه و اهمیت نماز عیدفطر در جامعه اسلامی، گفت: پیام ماه رمضان مواسات، همدلی و نوع‌دوستی افراد به یکدیگر است، این موارد مورد تاکید اسلام نیز است باید همواره استمرار داشته باشد.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، یکشنبه چهارم خرداد 99

ایرنا - آستارا - نماز عید فطر در مساجد شهرستان آستارا اقامه شد.

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه مومنان، اندوخته‌ای در طی ماه مبارک رمضان به دست آورده و ثواب آن را چشیدند که بهتر است این کارها را تعطیل نکرده و عبادت‌ها، صدقه، احسان و نماز شب را بعد از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دهیم.

کرمانشاه - ایرنا - مردم مومن و خداجوی کرمانشاه به پاس یک ماه روزه‌داری و شکر نعمت‌های الهی، نماز عید فطر را باشکوه هرچه تمام و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه کردند.

سنندج - ایرنا - امروز مردم مومن کردستان پس از یک ماه روزه‌داری و درک شب‌های قدر، به شکرانه بندگی و عبادت، نماز عید سعید فطر را اقامه کردند.

ایرنا - شیراز - نماز عید فطر در نقاط مختلف شیراز و فارس یکشنبه چهارم خرداد 99 برگزار شد؛ تصاویر نشانگر برگزاری این آیین در مسجد دانشگاه شیراز و حسینیه کانون رهپویان وصال این شهر است. / عکس: رضا قادری

اراک - ایرنا - نماز عید سعید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مصلی بیت المقدس اراک برگزار شد.

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان افزایش بی رویه قیمت سموم مختلف از 70 تا 200درصدی کشاورزان و باغداران این شهرستان را نگران کرده و خواستار کنترل و نظارت بیشتر بر بازار فروش سموم هستند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است که برای برگزاری ادامه لیگ کمی عجله شده است.

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت عید سعید فطر، این روز را تجلی وحدت و یکپارچگی امت اسلام عنوان کرد.

کرج - ایرنا - متخصص تغذیه البرزی گفت: یکی ازبرکات مهم ماه مبارک رمضان دربخش سلامت است که باید قدرهدیه سلامتی این ماه بندگی را بدانیم و آن را با توجه کردن به نکات تغذیه مناسب حفظ کنیم.