شنبه 21 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) باقرشهر گفت: پنج هزار بسته معیشتی و بهداشتی شامل انواع مواد غذایی و ضدعفونی کننده توسط سپاه این ناحیه و با مساعدت و کمک آستان قدس رضوی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در این شهر توزیع شد.

تهران - ایرنا - رییس دفتر رییس جمهوری ضمن تبریک عید سعید فطر به هم‌میهنان، ابراز امیدواری کرد با همدلی، اتحاد و عنایت حضرت باری‌تعالی، مشکلات و موانع را از سر راه برداریم و حرکت کشور به سوی پیشرفت و گشایش‌های اقتصادی را شتاب بخشیم.

ایرنا - کرمان - بخش گلباف در جنوب شرقی و در فاصله 110 کیلومتری کرمان واقع شده است.5054 عکاس: مصیب مشایخی

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در این مدت ما با وجود تحریم و مشکلاتی که کشورهای غربی بر ما تحمیل کردند، با دین، انسان دوستی، ایثار، گذشت و انفاق به سراغ انسان‌های نیازمند رفتیم.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: نیروهای این نهاد شامگاه شنبه در حال انتقال یک مادر باردار به بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز بودند که نوزاد در مسیر راه در خودرو به دنیا آمد.

شیراز - ایرنا - تولیت‌های آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه، آستان مقدس شاهچراغ، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم و مسجد مقدس جمکران با صدور بیانیه مشترکی، بازگشایی حرم‌های مطهر را در پنجم خرداد ماه اعلام کردند.

تهران - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 واحد آلاینده علیه تخلفات محیط زیستی شناسایی شد.

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مردم با بزرگداشت روز جهانی قدس در فصای مجازی و شبکه های اجتماعی اهمیت این روز به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و امت های اسلامی را به دنیا اثبات کردند.

شیراز - ایرنا - نماز عید فطر یکشنبه چهارم خرداد 99 با رعایت نکات بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در مساجد و حسینیه‌های فارس اقامه شد.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: 7 هزار و 513 مترمربع از اراضی ملی شهرستان حاجی آباد با هدف برخورد با زمین خواری و صیانت از حقوق بیت المال رفع تصرف شد.

رشت - ایرنا - همچنان این تفاوت های فرهنگی هستند که هویت آدم ها را می سازند و دیرینه های رمضان و جشن فطر امسال گیلان در همراهی با کرونا، کهن داشتی نو را برای مردمان این سرزمین رقم زده است.

شهرری _ ایرنا _ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 50 تخت جهت افزایش ظرفیت اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر این شهرستان اختصاص می یابد که این تجهیزات دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل افزایش موارد مثبت کرونا در استان در روزهای اخیر را ناشی از افزایش آزمایش‌ها و نیز بی‌توجهی برخی از شهروندان در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل ها بهداشتی ذکر کرد.

ایرنا - رشت - نماز عید فطر صبح یکشنبه همزمان با سراسر کشور در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شد.

قم - ایرنا - برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، فعالیت موسسه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی، بازگشایی درهای حرم مطهر حضرت معصومه (س) و ضروری نبودن شرکت دانش‌آموزان در امتحانات مدارس؛ سرخط مهم‌ترین اخبار روز شنبه سوم خردادماه جاری استان قم درباره کرونا بود.

تهران - ایرنا - وقوع یک آتش سوزی مهیب در یکی از اسکله های شهر سانفرانسیسکو منجر به تخریب بخش عمده ای از آن شد.