سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: میانگین بارش در این استان از اول مهر سال 98 تا امروز (سی و یکم اردیبهشت) نسبت به بلند مدت 50 درصد افزایش یافته است.

خرم‌آباد - ایرنا - معاون فرماندار پلدختر گفت: وجود علائم رانندگی، مهم‌ترین ابزارها در راهنمایی رانندگان است این در حالیست که عدم نصب این تابلوها در مسیر دهلیج به سمت خوزستان باعث سرگردانی مسافران شده است.

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به افزایش تردد خودروها در مسیرهای خروجی پایتخت اعلام کرد: ترافیک در کلیه مسیرهای خروجی تهران بصورت پرحجم تا نیمه سنگین در جریان است.

کابل - ایرنا - عالم و امام جمعه مزارشریف افغانستان اعلام کرد که غفلت در قبال بین المقدس به معنی آب ریختن در آسیاب دشمن و حضور در جبهه باطل است.

تهران - ایرنا - کانون بانک‌های خصوصی اعلام کرد: ساعت کار بانک‌های عضو این کانون از ابتدای خردادماه از ساعت هفت و 30 تا 14 و 30 دقیقه و در روزهای پنج‌شنبه تا 13 خواهد بود.

تهران - ایرنا - در آستانه روز قدس از جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

شیراز - ایرنا - مدیر کل حج و زیارت استان فارس اعلام کرد: ودیعه‌گذاران و دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ 30 آذرماه 1386 به عنوان اولویت‌های ذخیره می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج 1399 نام‌نویسی کنند.

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار بسته غذایی به ارزش 600 میلیون تومان همزمان با ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهرستان سیب و سوران توزیع شد.

بندرعباس - ایرنا - بازار بندرعباس در تور سرزده معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی روز چهارشنبه با هدف بررسی پروتکل های بهداشتی ناشی از کرونا

بوشهر - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: اعتماد سازی و شفاف عمل کردن روابط عمومی ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تاثیرگذار است.

تهران - ایرنا - تنها 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ورامین تشکیل شد تا تمامی ارگان‌ها، نهادها و مسئولان برای مقابله با این بیماری ناشناخته بسیج شوند، اقدامی که امروز نتیجه خود را در کاهش میزان ابتلا و مرگ و میز ناشی از کرونا در ورامین خود را به نمایش گذاشته است.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه و بوجه بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: احکام ایثارگران حالت اشتغال مشمول افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری همزمان با افزایش ضریب سالانه سال 1399 در اردیبهشت ماه اعمال و معوقه مربوط به فروردین ماه نیز محاسبه و پرداخت شد.

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: اهمیت و سلامت جان مردم برای نظام مقدس در طول تاریخ انقلاب اسلامی تا جایی مهم بوده که بسیاری از مناسبت‌های تاریخی خود را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

تهران - ایرنا - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 نفر خبرداد که با وعده خرید ارز ارزان قیمت از مشتریان بانک 25 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس در 2 نشست جداگانه با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و اعضای شورای کشاورزی این استان، بر موضوع افزایش خدمات بیمه‌ای و همچنین تقویت ارتباط دانشگاه با بخش کشاورزی و حرکت به سوی کشاورزی دانش بنیان تاکید کرد.

تهران - ایرنا - آیین نامه «قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی» در جلسه امروز هیات وزیران تصویب شد.