سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - معاون سیاسی فرمانداری سلسله گفت: با توجه فصل برداشت گندم و پیشگیری از ضررکشاورزان باید از فعالیت دلالان و سودجویان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان جلوگیری شود.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت گفت: توصیه عاجزانه من این است سطح انتظار از قرآن را در حد اعلای سلامت روحی و معنوی جامعه رشد دهید و در این میان کمکی که جامعه‌شناسان، روان‌شناسان و دانشمندان علوم انسانی می‌توانند به ما کنند این است که باید به گذشته برگردند و دلایل عدم توفیق را بررسی کنند.

اهواز - ایرنا - 436هزار هکتار کشت تابستانی درسطح خوزستان در نشست روز چهارشنبه شورای کشاورزی این استان به تصویب رسید.

همدان - ایرنا - شورای فرهنگی عمومی با هدف بررسی آخرین وضعیت تشکیل مرکز تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان و گزارش سفر چهار روزه تیم تخصصی شورای انقلاب فرهنگی به همدان در محل استانداری تشکیل شد.

تهران - ایرنا - ایکر کاسیاس، گلر افسانه‌ای فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید 39 ساله شد.

گرگان - ایرنا - رییس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که آغاز فعالیت مجدد مرز اینچه‌برون با کشور ترکمنستان از ابتدای خرداد در دستور کار مسوولان گمرکی 2 کشور قرار گرفت.

مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به ادامه سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه کشورش اعلام کرد: مسکو به اقدامات و سیاست‌های خصمانه آمریکا واقعبینانه واکنش نشان خواهد داد و وارد رویارویی با این کشور نمی‌شود.

تهران - ایرنا - متن کامل «شیوه‌نامه اعطای مجوز اقامت پنج‌ساله به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی» و فرم های درخواست سپرده‌گذاری و سرمایه‌گذاری به 3 زبان فارسی، انگلیسی و عربی در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر شد.

اهواز - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط استان تا زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر عادی خواهد شد و ما در اهواز به مصاف دیگر تیم‌ها خواهیم رفت.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نزدیک به 44 هزار مورد خدمات مختلف توسط مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در دوران شیوع ویروس کرونا به مردم کشور ارائه شده است.

گفت‌وگو با ستار اورکی، آهنگ‌ساز

41 سال از روزی که امام خمینی (ره)، در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست تا برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند؛ می‌گذرد.

تهران - ایرنا - شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 15 هزار و 526 واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم 986 هزار و 597 واحد رسید.

تهران - ایرنا - بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران هدایت قهرمان ایران و آسیا را بر عهده گرفت.

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ثبت آثار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: 29 اثر فرهنگی تاریخی غیرمنقول از استان‌های خراسان رضوی، سمنان، خوزستان و مازندران در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: از بازیکنانی که به تیم ملی فوتسال دعوت می‌شوند، تست کرونا گرفته می‌شود.