سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اجرای طرح محله محور گفت: در اجرای این طرح چهار روزه تعداد 51 دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان با اشاره به نقش آموزش در شکل‌گیری ازدواج موفق و پایدار در جامعه، بر ضرورت ترویج ازدواج آسان و همچنین تلاش برای بهبود مهارت همسرداری در زوج‌های گلستانی تاکید کرد.

زاهدان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ارائه دروس به صورت مجازی تاکنون 34 هزار ساعت آموزش در قالب 24 هزار کلاس آنلاین برای دانشجویان این استان برگزار شده است.

همدان - ایرنا - مدیرکل منابع و طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: چند تن از ماموران حفاظت منابع طبیعی این استان در حین انجام وظیفه و ابلاغ احکام قاضی به متخلفان و سودجویان منابع طبیعی در روستای «یلفان» شهر همدان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

غزه - ایرنا -«هانی الثوابته» عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد: فلسفه شکل گیری روز جهانی قدس مقاومت در برابر تمامی نقشه های رژیم اشغالگر قدس و تاکید بر ثابت و استوار ماندن حق و نابودی رژیم صهیونیستی است.

یزد - ایرنا - رییس اداره مخابرات مهریز گفت: همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات هفت طرح مخابراتی با صرف 53 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مشهد - ایرنا - تولیت آستان قدس رضوی گفت: ساختار جدید این آستان مقدس پس از جلسات، مطالعات و بررسی‌های فراوان و تلاش‌های شبانه روزی نهایی شده و برای تهیه آن از نظرات کارشناسان مختلف در کمیته‌های ویژه استفاده شده است.

تهران - ایرنا - جلسه اعضای کمیته فوتسال امروز (چهارشنبه) برگزار و برخی از برنامه‌های سال آینده این رشته ورزشی مشخص شد.

ساری - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از ارسال 200 بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه برای پیش مرگان کرد مسلمان مریوان خبر داد.

یزد - ایرنا - فیلم"زنگ‌ها" دومین اثر بین‌المللی "اصغر عباسی" فیلمساز ابرکوهی از بین سه هزار فیلم به فستیوال فیلم انگلستان راه پیدا کرد.

یزد - ایرنا - مدیرکل راه آهن یزد گفت: در راستای افزایش بار ایستگاه گندله‌سازی به مقاصد بندرعباس و اصفهان و ایجاد چهار راه ریلی بین محورهای اصفهان - چادرملو، اصفهان _یزد _بندرعباس، ایستگاه ارژنگ توسعه می‌یابد.

اصفهان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نباید مردم احساس کنند با بازگشایی اماکن کرونا تمام شده است، متاسفانه کم شدن حساسیت مردم دغدغه جدی ماست.

تهران - ایرنا - براساس اعلام مقامات فوتبال بلژیک، قرارداد «روبرتو مارتینز» سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور تمدید شده است.

یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: عملیات اجرایی نخستین فرودگاه اختصاصی در این شهرستان به پایان رسیده و برای فعالیت به همکاری سازمان هواپیمایی در صدور مجوز نیاز دارد.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ورود تورهای گردشگری به همه مناطق و جاذبه‌های گردشگری این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به راه اندازی در سامانه جامع انبارها و سامانه جامع تجارت گفت: کالاهای اساسی در استان سیستمی رصد می‌شود.