سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد که 2 خبرنگار و عکاس ایرنا نیز در بین برگزیدگان این دوره بودند.

زاهدان - ایرنا - مرکز ارائه خدمات سلامت مهرشهر زاهدان امروز / چهارشنبه / با حضور دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور افتتاح شد.

شیراز - ایرنا - محمد مهاجری، روزنامه‌نگار و تحلیلگر اجتماعی، استقلال کانون وکلا از حاکمیت را سبب پیشبرد بی‌طرفانه پرونده‌های مختلف از جمله دعاوی بین‌المللی دانست و گفت: کانون وکلای مستقل به حرکت کشور روی ریل قانون‌مداری کمک می‌کند.

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه ویروس کرونا در تمام کشورها شیوع پیدا کرده و موجب لغو تمام مسابقات ورزشی شده است، گفت: تعویق جام جهانی فوتسال به سود تیم ملی است.

مشهد - ایرنا - واژگونی خودرو پراید در جاده شاندیز، حوالی مشهد پنج نفر را روانه بیمارستان کرد.

تهران - ایرنا - پرسپولیس در دیدار رفت فینال جام حذفی سال 1390 در حالی با نتیجه چهار بر 2 از سد ملوان گذشت که تیم حریف 9 نفره بازی می‌کرد و 2 پنالتی نیز برای سرخپوشان تهرانی گرفته شد.

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر گفت: افزایش طرح‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای باعث کاهش مصرف مواد مخدر شده است و این طرحها باید با مشارکت اجتماعی همواره باشد.

شیراز - ایرنا - فرماندار شهرستان سپیدان گفت: روند تعطیلی تمامی تفرجگاه‌ها و اماکن تفریحی، گردشگری و تاسیسات اقامتی این شهرستان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد.

بجنورد - ایرنا - رییس محیط زیست مانه وسملقان گفت: 2 نفر شکارچی غیرمجاز در حوزه سد شیرین دره دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

شیراز - ایرنا - لزوم خروج واحدهای آلاینده شیراز از جمله کارخانجات روغن نباتی، سیمان، پشم شیشه، لاستیک سازی دنا و نشاسته گیری بارها از سوی کارشناسان، دستگاه‌ها مختلف و تشکل‌های مردمی مطرح اما گویا گوش شنوایی برای این مساله وجود ندارد.

شیراز - ایرنا - بسیاری از کمباین‌داران در استان فارس دغدغه تامین سوخت برای ماشین آلات کشاورزی خود دارند، این موضوع روز چهارشنبه در نشست شورای کشاورزی فارس مطرح و راهکارهای برون رفت از مشکلات تامین سوخت مورد نیاز کمباین‌داران و ماشین آلات سنگین کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: وزارت امورخارجه مفتخر است بیشترین تعامل را با مجلس شورای اسلامی دارد.

مشهد - ایرنا - رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فرآیند بازآفرینی شهرداری در این شهر در حال گذار از مدیریت تخریبی، تحکمی و کالبدی صرف به سوی مدیریت مشارکتی و ترمیمی است.

بوشهر - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف زمین خواری پنج میلیارد ریالی در شهرستان کنگان و آزادسازی حدود 300 متر مربع از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

تهران - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: در ایام بحران کرونا، با توجه به برنامه‌های پیشگیری و حفظ سلامت زندانیان، نیکوکاران نوعدوست تهرانی با کمک این نمایندگی، تعداد 101 نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را آزاد کردند.

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعتبارات سالانه در حدود یکصد تا 120 میلیارد ریالی برای سد گرمی چای و نیاز پروژه به 3 هزار و 500 میلیارد ریال جهت تکمیل، استفاده از اعتبارات غیر دولتی با اخذ مجوز از ماده 56 در دستور کار قرار گرفت.