سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - درحالی که هنوز ویروس کووید 19 از بین نرفته و همچنان زورگیری می کند اما پروتکل‌های بهداشتی ازسوی بسیاری از افراد در سطح شهر بندرعباس در زمینه پوشیدن ماسک، دستکش و فاصله اجتماعی جدی نمی‌شود.

بوشهر - ایرنا - در آئینی با حضور مسئولان و دوستداران کتاب نفرات برتر چهارمین دوره باشگاههای کتابخوانی در در شهرستان دشتی انتخاب و تجلیل شدند.

آستارا - ایرنا - مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری آستارا اظهار کرد: ارتباط بیماری ویروسی گاستروانتریت با آب شهر ثابت نشده‌است و شهروندان در مصرف آب شرب نگرانی نداشته‌باشند.

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: 110 عنوان برنامه اولیه برای اجرا به کمیته‌های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سی و هشتمین سالروز آزادسازی خرمشهر ارسال شده‌است.

تبریز - ایرنا - طرح گازرسانی به چهار روستای قلیچ چی، قهرمانلو، یدی بلاغ و حلاج در شهرستان میانه با هزینه کرد 49 میلیارد ریال بهره برداری شد.

بغداد - ایرنا - «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد امروز (چهارشنبه) در دیدار «جمعه عناد» وزیر دفاع عراق تاکید کرد که خواسته قلبی تهران وجود عراقی متحد و مقتدر در همسایگی جمهوری اسلامی ایران است.

قزوین - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: اجرای پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه همچنان باید ادامه پیدا کند.

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه بااشاره به پوشش گیاهی فراوان مراتع و جنگل‌ها در پی بارندگی‌های خوب سال زارعی جاری؛ از همه سازمان‌های ذی ربط، گروه‌های مردمی، دهیاری‌ها و شوراهای روستاها، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها شهرستان خواست برای پیشگیری و مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی فصل تابستان آماده باشند.

مسکو - ایرنا - مدیر شورای مفتیان روسیه و رئیس اداره مسلمانان بخش آسیایی این نهاد با استقبال از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس معتقد است که خیانت برخی کشورهای عربی به ملت فلسطین و آرمان قدس، مساله این منطقه را پیچیده‌تر کرده است.

تهران - ایرنا - دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه عده‌ای تحت لوای "وحدت" شروع به تخریب و تخطئه وفاق منتخبان مردم کردند، گفت: وحدتی که مدنظر برخی محافل سیاسی است، بیش از اینکه مبتنی بر "وحدت باهم" باشد، متکی به "وحدت با یک نفر" است.

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی صدای کارگران هپکو اراک را می‌شنود و با تمام توان و قاطعیت برای احقاق حقوق آنان و راه‌اندازی خطوط تولید در این واحد صنعتی تجهیزات‌ساز تلاش می‌کند.

تهران - ایرنا - رییس کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با قدردانی از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در این زمینه اعلام کرد: ارزیابی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا از این پس به صورت استانی و صنفی در سطح کشور انجام خواهد شد.

بلگراد - ایرنا - تحلیلگر صرب در امور بین‌الملل و استاد دانشکده امنیت در صربستان با تاکید بر اینکه تنها فلسطینی‌ها می‌توانند در رابطه با سرزمین‌های خود تصمیم بگیرند، گفت: پپیشنهاد ترامپ برای حل مساله فلسطین در واقع پیشنهاد اسرائیلی است.

تهران - ایرنا - برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا، به ایران هشدار داده است که باید بین مذاکره با دولت ترامپ یا مدیریت یک اقتصاد در حال فروپاشی یکی را انتخاب کند. اصرار بر این دوگانه غلط راه به جایی نمی‌برد نه ایران تن به مذاکرات مد نظر آمریکا می‌دهد و خواب آمریکایی‌ها درباره فروپاشی اقتصاد ایران تعبیر می‌شود.

شیراز - ایرنا - معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: بیماری کرونا همچنان به عنوان تهدیدی جدی در جامعه وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

تهران - ایرنا - حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: حقانیت مردم فلسطین در مقابل ظلم بی‌پایان جبهه استکبار حامی رژیم صهیونیستی و آمریکا غیرقابل انکار است.