سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ازسرگیری فعالیت مراکز فرهنگی و هنری استان پس از وقفه دو ماهه و تعطیلی اجباری ناشی از شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، نیازمند تغییر و احیای مجدد است.

بندرعباس - ایرنا - مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان با حضور امیاری مدیر کل ورزش و جوانان این استان و معاون امور ورزشی و اعضای این مجمع برگزار و رییس این رشته با رای اعضای مجمع در سمت خود ابقا شد.

ساری - ایرنا - فروشندگان محصولات و کالاها درحاشیه جاده‌های مازندران که در سالهای اخیر این جاده‌ها را با پهن کردن انواع بساط ناامن کردند، اینروزها بی توجه به نکات بهداشتی مرتبط با کرونا فعالیت دارند.

اسلام‌آباد - ایرنا - نایب رییس حزب جماعت اسلامی پاکستان روز چهارشنبه دفاع از مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی را اساس وحدت جهان اسلام توصیف کرد و افزود: تلاش‌ها برای آزادی قدس باید فراتر از شعار و صدور قطعنامه باشد.

رشت _ ایرنا _ معاون سیاسی فرماندار صومعه سرا؛ همکاری بین بخشی را یکی از مهمترین عوامل ارتقاء سطح سلامت دانست و گفت: اعتلای بسیاری از حوزه های سلامت نیازمند هم افزایی سازمانهای مختلف است.

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: همکاری نکردن برخی از دستگاه‌های خوزستان باعث راکد ماندن بسیاری از پروژه‌های اقتصادی این استان شده است.

اهواز - ایرنا - سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: اردوی آماده سازی تیم فولاد با هدف حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال، در تهران برگزار می‌شود.

تهران - ایرنا - وزارت اقتصاد اعلام کرد: با توجه به استقبال مردم از واگذاری صندوق واسطه‌گری مالی یکم (ETF)، مهلت خرید واحدهای این صندوق تا ساعت 24 روز پنجشنبه (اول خرداد) تمدید شد.

تهران - ایرنا - فرایند ثبت‌نام دانشجویان برای نقل و انتقال یا میهمانی در سایر دانشگاه‌ها تا 10 خرداد ماه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان تمدید شد.

بندرعباس - ایرنا - پویش "فلسطین با توهستیم" که به همت حوزه هنری هرمزگان و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس تشکیل شده و جمعی از مباران انقلابی این استان به این پویش پیوستند.

تهران - ایرنا - دادگاه رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای مسیر تهران - یاسوج مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان به ریاست قاضی عالیشاه در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.

تهران - ایرنا - تیم شهرداری ورامین یک مدافع میانی به خدمت گرفت و قرارداد سه بازیکن پیشین خود را تمدید کرد.

رشت - ایرنا - مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: انجام ورزش های انفرادی با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز شد.

تهران - ایرنا - برخی سازمان ها و نهادها با صدور بیانیه هایی بر ادامه فریاد مسلمانان تا آزادی قدس شریف تاکید کردند و خواستار وحدت و انسجام مسلمانان جهان در برابر تجاوز و اشغالگری رژیم صهیونیستی شدند.

اهواز - ایرنا - فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: ماموران مرزبانی دشت آزادگان و هویزه در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا، 36راس گوسفند، 40هزار قلم دارو و 33 شترمرغ را هنگام خروج از مناطق مرزی چذابه و هورالعظیم در غرب خوزستان به عراق توقیف کردند.

همدان - ایرنا - سپاه انصارالحسین (ع) در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اعلام کرد: مردان مقاومت امروز یقین دارند صهیونیست‌ها جایی در آینده منطقه نخواهند داشت و تمامی سرزمین فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است.