سه‌شنبه 24 مهر 1403

«تابش‌نژاد» سرمربی شهرداری ورامین شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
«تابش‌نژاد» سرمربی شهرداری ورامین شد

تهران - ایرنا - بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران هدایت قهرمان ایران و آسیا را بر عهده گرفت.

تیم والیبال شهرداری ورامین، مجید تابش‌نژاد را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. تابش‌نژاد که در دهه 80 در پست دریافت‌کننده برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد، از میانه فصل پیش مدیر فنی شهرداری ورامین شده بود.

شهرداری ورامین در لیگ سال 97 با سرمربیگری رحمان محمدی‌راد قهرمان ایران و آسیا شد و در سال 98 هم با هدایت محمد عمده‌غیاثی صدرنشین لیگ بود اما مسابقات به دلیل گسترش ویروس کرونا، بدون معرفی قهرمان متوقف شد.

با تصمیم شورای لیگ، شهرداری ورامین به عنوان آخرین قهرمان ایران می‌تواند در مسابقات باشگاه‌های آسیا هم شرکت کند. تابش‌نژاد که در زمینه مربیگری تجربه بسیار کمی دارد باید در نخستین سال حضور در لیگ برتر، رقابت‌های باشگاه‌های آسیا را هم تجربه کند.

شهرداری ورامین در 2 سال گذشته زودتر از همه باشگاه‌ها، تیم خود را می‌بست و تمرینات را آغاز می‌کرد اما امسال این تیم کمی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد و دیروز (سه‌شنبه) در نخستین گام، قرارداد مسعود غلامی مدافع میانی ملی‌پوش خود را تمدید کرد.

فدراسیون والیبال قصد دارد فصل جدید را زودتر از همیشه و در شهریورماه امسال آغاز کند. هنوز تکلیف تیم‌های صعودکننده از لیگ دسته یک مشخص نیست.

*س_برچسب‌ها_س*