سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: ماهانه یک میلیارد ریال برای تعمیر و نگهداری تجهیزات و ملزومات ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی مناطق سه‌گانه شهرداری قزوین هزینه می‌شود.

یزد - ایرنا - معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد گفت: ساماندهی و تجمیع ضایعات فروشی‌های پراکنده یک ضرورت است که تحقق آن نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی دارد.

تهران - ایرنا - یک شرکت‌دانش بنیان با طراحی و ساخت شیرآلات کنترلی که محصولی پرکاربرد در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است، نیاز به این محصول را در این صنایع رفع کرد.

تهران - ایرنا - مجری طرح ملی توسعه زنبورداری کشور از اجباری شدن استاندارد تولید عسل در کشور خبرداد و گفت: اجباری شدن استاندارد این محصول نه تنها در افزایش کیفیت موثر است بلکه موجب کاهش عرضه عسل های تقلبی و بی کیفیت در بازار می شود.

قزوین - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: منابع مالی موثر در بانک‌های استان قزوین 179 هزار میلیارد ریال بوده که تا پایان سال گذشته 28 درصد رشد داشته است.

تهران - ایرنا - سفارت جمهوری اسلامی ایران در کرواسی تاکید کرد: اشغالگری و توسعه‌طلبی رژیم صهیونیستی، کانون بحران و ناامنی در منطقه غرب آسیاست.

ایرنا - زاهدان - پیکر مطهر شهید مجید بارانی از کارکنان پلیس سیستان و بلوچستان امروز / چهارشنبه / با حضور فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، جمعی از مسوولان و مردم در گلزار شهدای زاهدان تشییع شد. عکاس: حسین سرحدی

اراک - ایرنا - ایرنا - معاون سازمان انرژی اتمی ایران گفت: سامانه فعال پرتو الکترون تا پایان امسال در قزوین با هدف بهره‌مندی از ظرفیت این سامانه در منطقه راه‌اندازی می‌شود.

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون فوتبال در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد که منظور صحبت‌های روز قبلش این نبوده که مارک ویلموتس، سر فدراسیون کلاه گذاشته است و به نوعی حرف‌های این سرمربی بلژیکی را فقط تکرار کرده است.

ساری - ایرنا - کشاورزان مازندرانی طی 2 سال گذشته با استقبال از طرح کشت گل محمدی در اراضی شیب‌دار، ضمن افزایش بهره وری مزارع کم بازده، برای حدود سه هزار نفر شغل ایجاد کردند.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد که 25 روستا در 13 شهرستان استان صاحب خانه ورزش روستایی شدند.

ساری - ایرنا - طی هفته جاری فعالان بازار سرمایه مازندران 9 هزار و 830 میلیارد ریال سهم را در بورس منطقه‌ای مازندران معامله کردند.

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار سلسله گفت: باید تمامی طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرستان که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند به نحوی پیش بروند که در هفته دولت به بهره‌برداری برسند.

تهران - ایرنا - رییس مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری با اشاره به راه اندازی 5 مرکز توانمندسازی در سال جاری گفت: امسال خدمات رایگان توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان در همه استان‌ها توسعه می‌یابد.

ایرنا - زنجان - قلعه لک لک ها در فاصله حدود یکصد کیلومتری زنجان - ماهنشان و در مجاورت روستای شکورچی واقع شده است. علت انتخاب این منطقه برای لانه سازی توسط لک لک ها آب و هوای مناسب، کشتزارهای برنج، رودخانه قزل اوزن و وجود انواع آبزیان در این منطقه است.

تهران - ایرنا - چند بازیکن لژیونر ایران در فصل نقل و انتقالات پیش رو به احتمال زیاد ترانسفرهای بزرگ و سرنوشت‌سازی را پیش روی خود خواهند داشت.