سه‌شنبه 24 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تولید روزانه 30 هزار ماسک استرلیزه شده توسط یک دستگاه ایرانی. صنایع شیمایی کارزین با مدیریت مهندس اسدی به این موفقیت دست یافت. مهندس اسدی، یکی از جوانان تحصیل کرده دهه شصت شمسی است که در عرصه صنعت وکارآفرینی، خوش درخشیده و ابتکاراتی به خرج داده و حال، مدیر شرکت کارزین است.

تهران - ایرنا - سه پروژه صنعت آب استان سیستان و بلوچستان به ارزش 365 میلیارد تومان فردا پنجشنبه در چهارمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور رئیس جمهوری و وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری می‌رسد.

تهران - ایرنا - بانک‌های مرکزی ترکیه و قطر محدودیت سقف تبادلات ارزی بین دو کشور را برای کمک به تقویت پول ملی ترکیه تا 15 میلیارد دلار افزایش دادند.

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی جوانرود گفت: میزان وقوع سرقت در 2 ماه گذشته در این شهرستان 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

تهران - ایرنا - دبیرکل کانون کارگزاران گفت: برای آزادسازی سهام عدالت باید در ابتدا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی زیرساخت‌های لازم را در اختیار شرکت‌های کارگزاری قرار دهد، امیدواریم که سامانه‌های سهام عدالت شرکت‌های کارگزاری در اسرع وقت یعنی در کمتر از دو هفته آماده خدمت به تمام مشمولان سهام عدالت باشند.

ایرنا - سنندج - این مجموعه زندگی روزمره «دایه بهیه» 74 ساله را نشان می دهد که دارای نارسایی کلیه است. وی حدودا 5 سال است 3 بار در هفته و هر بار به مدت 4 ساعت دیالیز می کند.«دایه بهیه» در این روزها و شرایط خاص که افراد سالمند بیشتر در معرض خطر ویروس کرونا هستند، با اراده و انگیزه به زندگی ادامه می دهد.

تهران - ایرنا - برنامه تلویزیونی «رادیو فتح» از شنبه به مدت 5 شب از شبکه یک سیما روی انتن می رود.

اهواز - ایرنا - سران عشایر و شیوخ عرب این شهرستان با توجه به نزدیک شدن به عید سیعد فطر و با هدف فرهنگ سازی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جریان دید و بازدیدهای عید فطر، پس از نشست روز چهارشنبه با مسوولان قرارگاه مقابله با کرونای هویزه بیانیه‌ای صادر کردند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل فرابورس گفت: بازار سرمایه یک بازار حرفه‌ای است و نگاه به آن باید میان‌مدت تا بلندمدت و تصمیمات اتخاذ شده به دور از هرگونه هیجانی باشد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: 7هزار و 959بسته کمک معیشتی شامل موادغذایی در قالب طرح پویش همدلی مومنانه بین مددجویان بهزیستی استان توزیع شد.

سنندج - ایرنا - فرماندار سروآباد گفت: بیش از 10 هزار نفر از اقشار مختلف مردم (کولبر، بی بضاعت و نیازمند و محروم) در این شهرستان از بسته کمک‌های معیشتی بهره مند شدند.

اردبیل - ایرنا - رزمایش ضدعفونی معابر و گذرگاه‌ها در خلخال روز چهارشنبه برگزار شد.

جیرفت - ایرنا - دستگیری عاملان تمسخر گویش محلی جیرفت، انتخاب روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به عنوان روابط عمومی برتر منطقه، نشست منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با کارکنان سازمان تعاون روستایی، تجهیز زمین‌های کشاورزی به سامانه آبیاری نوین و راه‌اندازی موزه مطبوعات ازجمله اخبار امروز (چهارشنبه) جنوب کرمان است.

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: طی 2 سال گذشته نرخ بیسوادی بانوان در استان با اقدامات انجام شده 2 درصد کمتر شده که در صدد تداوم این روند کاهشی با سرعت بیشتر هستیم.

تهران - ایرنا - طرح حمایت از تولید فیلمنامه مختص اعضای رسمی انجمن صنفی فیلمنامه‌نویسان منتشر شد.

ایرنا - اصفهان - بزرگترین رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه با همکاری بیش از 50 سازمان مردم نهاد جوانان استان اصفهان روز چهارشنبه با محوریت بسته بندی و توزیع اقلام معیشتی برای خانواده های نیازمند برگزار شد. عکاس: زهرا باغبان