جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

تهران - ایرنا - سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

تهران - ایرنا - روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش «قطر جونیور» در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب 4 مدال را دارند.

تهران - ایرنا - کشورهای میزبان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شدند.

تهران - ایرنا - تیم‌های ریکرو زنان و مردان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای از دور مسابقات کنار رفتند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در مسابقات لیگ و جنگ قهرمانی، پرسپولیس رقابت نزدیک و شانه به شانه‌ای با استقلال دارد و هر بازی یک فینال است.

تهران - ایرنا - نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

تهران - ایرنا - ستاره آرژانتینی تیم فوتبال چلسی ادامه رقابت‌های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ساری - ایرنا - نفرات اعزامی تیم بوکس نوجوانان استان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور در ملایر با برگزاری مسابقات انتخابی مشخص شدند.

اهواز - ایرنا - چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی - جام جهان پهلوان‌تختی - از صبح امروز در شهر اهواز آغاز شد.

تهران - ایرنا - ستاره جوان تیم ملی فوتبال ایران با تیم باشگاهی خود موفق به فتح لیگ قطر شد.

تهران - ایرنا - نماینده کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی به مصاف حریفان خود خواهد رفت و در آستانه این رقابت‌ها، کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور وی در این مسابقات واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی به‌دنبال جدایی از این تیم است!

تهران - ایرنا - بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

اصفهان - ایرنا - مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند، قرارداد خود با این باشگاه اصفهانی را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

تهران - ایرنا - باخت ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم ایران در گزینشی المپیک، کار را برای دیگر نماینده کشورمان در گزینشی استانبول ترکیه سخت‌تر کرد.