پنج‌شنبه 3 آبان 1403

ورزشی خبرگزاری ایرنا

ورزشی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد و ضمن اعلام تحت تعقیب قرار گرفتن چندمسئول قبلی باشگاه بیان کرد که پنج چهره در این زمینه احضار شده اند.

تهران - ایرنا - رئیس کمیته انضباطی گفت: ما در آموزه‌های دینی خودمان داریم که نباید با آبروی کسی بازی کرد و در قانون نیز صرحتا این موضوع پیش بینی شده و حتی مقام قاضی نیز حق افشا اسامی افراد تا زمانی که حکم آنها صادر شده ندارد و اصل بر برائت است تا خلافش ثابت شود.

شیراز - ایرنا - سرمربی تیم مس شهر بابک کرمان گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم فجر سپاسی داشتیم، تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر است.

شیراز - ایرنا - سر مربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه بازی سنگینی مقابل تیم مس شهر بابک کرمان داشتیم، گفت: در لیگ دسته یک فاصله ها نزدیک است تیم ها تقریبا خوب هستند و شهر بابک هم یکی از تیم های خوب بود که در دور رفت هم ما را اذیت کرد.

اصفهان - ایرنا - محمد ربیعی، سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری گفت: مشکلات مالی که ما داریم در سایر تیم های لیگ برتری نیز وجود دارد ولی تلاشم در مدیریت این مجموعه آن است که تمرکز تیم حفظ شود.

تهران - ایرنا - بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی برابر فولاد خوزستان، بدون مصاحبه ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال الوحده با درخشش ستاره ایرانی این تیم موفق شد تا صدرنشین لیگ امارات را شکست دهد.

تهران - ایرنا - کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قول می‌دهم فولاد در لیگ برتر می‌ماند و از باشگاه هم می‌خواهم تمرینات را با حضور هواداران برگزار کند.

تهران - ایرنا - سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان به رفتارهای داور بازی با استقلال واکنش نشان داد.

تهران - ایرنا - بازیکن سابق استقلال با اشاره به حواشی اخیر گفت: متاسفانه حرف‌هایی مطرح می‌شود که خنده‌دار است. کسانی از نکونام خرده می‌گیرند که حتی خودشان و اجدادشان هم بلیت ورزشگاه بارسلونا را هم نگرفتید.

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی همه جوره برای ما حاشیه درست می‌کنند و می‌خواهند نتیجه نگیریم، اما شرایط برای تیم رقیب، متفاوت است.

شیراز - ایرنا - تیم فجر شهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران از سد تیم مس شهر بابک کرمان گذشت و با تفاضل گل بهتر و یک بازی بیشتر نسبت به تیم خیبر خرم آباد جای این تیم را در صدرجدول گرفت.

تهران - ایرنا - جدال برای کسب رده سوم لیگ برتر هندبال به هفته آخر کشیده شد اما نایب قهرمانی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، تثبیت شد.

تهران - ایرنا - سرمربی فولاد خوزستان با وجود شکست این تیم برابر استقلال، وعده داد که این تیم در لیگ برتر ماندنی است و سقوط نخواهد کرد.

تهران - ایرنا - سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، گفت: تیم رقیب ما باید در زمین بازی نتیجه بگیرد و دست از حاشیه‌سازی بردارد، چراکه همه می‌دانند کدام تیم از داوری سود برده است.

اصفهان - ایرنا - ر ضا عنایتی، سرمربی پیکان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری پس از این دیدار گفت: سه بازی آینده برای تیم پیکان حکم فینال دارد و قول می‌دهم در لیگ برتر باقی بماند.