جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند سه نفره کلاهبرداری در فضای مجازی را که با شیوه‌ای خاص قربانیان خود را طرف حساب یکدیگر می‌داد، دستگیر کردند.

پس از وقوع زلزله کرمانشاه که منجر به آسیب به زیرساخت‌ها و تاسیسات این مناطق شد، سازمان نوسازی مدارس کشور با همراهی خیرین و ملت شریف ایران علاوه بر تعمیر و بازسازی مدارس آسیب دیده با ساخت فضاهای جدید آموزشی موجب ارتقای سرانه فضای آموزشی استان از 5.21 مترمربع به 6.41 متر مربع شد.

تکمیل ظرفیت تخت‌ها در بیمارستانی در یکی از شهرهای ایتالیا موجب شد تا بیماران مشکوک به کروناویروس در خودروهای خود اکسیژن دریافت کنند.

رئیس کمیته امداد گفت: تعهد کمیته امداد در برنامه ششم توسعه کشور ایجاد 350 هزار شغل است اما این نهاد تا پایان برنامه، 800 هزار فرصت شغلی راه‌اندازی خواهد کرد.

«تنگه گنجه‌ای» یکی از جاذبه‌های طبیعی و بکر استان کهگیلویه و بویراحمد است که در 13 کیلومتری یاسوج قرار دارد. این منطقه گردشگری در هر چهار فصل سال منظره چشم‌نوازی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد. این تنگه در جوار روستای گنجه‌ای در مسیر یاسوج به سی‌سخت، در دره‌ای با درختان چنار و بلوط قرار دارد. در روستای گنجه‌ای چندین چشمه آب سرد و گوارا وجود دارد که همه آن‌ها از کوه‌های مرتفع دنا...

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر رشد چشمگیر شرکت‌های دانش بنیان و فعالیت زنان در این عرصه، گفت: حدود 30 درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و حدود 52 درصد از دانشجویان کشور را زنان تشکیل می‌دهند و این رشد چشمگیر زنان در عرصه‌های علمی علاوه بر فراهم شدن زمینه رشد آن‌ها پس از انقلاب اسلامی حاکی از همت و تلاش زنان ایرانی در عرصه‌های علمی است.

یکی از پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز، براثر ابتلا به کووید19 جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

بیمارستان سینا همدان مهمترین بیمارستان درگیر با بیماران کرونایی در این استان بوده که با اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور از سوی وزارت بهداشت به حالت آماده باش درآمده ودرحال ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی است. طی ساعات گذشته تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا 694 مورد بوده که 128 مورد در بخش عادی و 16 نفر در بخش ICU بستری شده اند و حال 55...

رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که در پوشش فروش طلا در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از کاربران این فضا در سراسر کشور کرده بود، خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که آمار کل قربانیان بیماری کرونا در استان فارس، از مرز 1800 نفر عبور کرده است.

برخی باورهای نادرست درمورد گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و طب سنتی بویژه در دوران همه‌گیری بیماری کووید19 می‌تواند پیامدهای ناگواری برای سلامت عمومی داشته باشد.

در دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا تاکید شده است که ماسک خطر انتقال کروناویروس را تا 70 درصد کاهش می‌دهد.

عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری یکی از خواسته‌های اصلی جامعه از سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: امیدواریم طرح اخیر مدیرعامل سازمان تامین اجتاعی برای تحول دیجیتال که به اسم طرح 3070 در دست اجراست، موجب بهبود خدمات و کاهش مراجعات مردم به ادارات تأمین اجتماعی شود.

فاز دوم کارخانه بازیافت کاغذ صبح امروز 12 آبان در مراسمی با حضور امیرحسین قاضی‌زاده، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، محمد رضا کلائی شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی به بهره‌بردرای رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: در 24 ساعت گذشته 15 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی ها در اثر ابتلا به این ویروس به 1047 نفر می رسد.

سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ابراز تاسف از رکوردشکنی دوباره آمار مرگ و میر ناشی از کرونا، گفت: مطمئنا تا زمانی که بستری‌های ما در مراکز درمانی روبه افزایش است می‌بایست همچنان شاهد آمار بالای از دست رفتگان بیماری کرونا در کشور باشیم.