شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

به دنبال پیگیری دستگاه‌های مختلف برای نصب تله‌کابین در بخشی از جنگل‌های هیرکانی که ثبت جهانی شده‌اند، معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها گفت: ما فعلا به صراحت نمی‌توانیم بگوییم که مخالف یا موافق این کار هستیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار با هدف ارتقا سطح سرانه درمانی در این شهرستان گفت: باید در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.

با پیشتازی ویروس کرونا، سفر دست‌کم به 27 استان کشور پرخطر اعلام شده است.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با اشاره به افزایش هزینه های مطب داری در بحران کرونا و روند تعطیلی برخی از مطبها بویژه در برخی رشته های خاص، تاکید کرد: بیمه باید پای کار بیایند و در حوزه حمایت از مطب‌ها هزینه‌ها را تقبل کنند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از انتقال مادری باردار از مناطق صعب‌العبور ایذه به بیمارستان خبر داد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف 40 میلیارد ریال پارچه های قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

در پی بارندگی چهارشنبه (21 آبان) نقاط زیادی از اهواز درگیر آبگرفتگی شد؛ اتفاقی که گویا قرار است هر سال در خوزستان تکرار شود. 25 آذر سال قبل در پی 60 میلیمتری بارندگی، معابر اهواز غرق در آب شدند و فاضلاب وارد منازل شد. آن زمان در قالب تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد استاندرای خوزستان، آبفا و شهرداری اهواز یک طرح ضربتی در 57 نقطه فوق بحرانی اجرا کنند، اما به دلیل تکمیل نشدن پروژه، امسال با نخستین...

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف محموله دستگاه های کارت خوان قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

رئیس علوم پزشکی اراک گفت: در 24 ساعت اخیر 13 مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده که بر این اساس تعداد فوتی‌ها در اثر ابتلا به این ویروس به 1060 نفر رسید.

مراسم تشییع و خاکسپاری خدیجه صبوحی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت استان اصفهان امروز پنجشنبه 22آبان ماه در مرکز بهداشت شماره یک اصفهان برگزار شد. پیکر این شهید مدافع سلامت پس از تشییع با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در محل گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

استاندار مرکزی گفت: امسال میزان تحویل کلاس یا مترمربع زیربنا نسبت به سال گذشته تقریبا افزایش دوبرابری داشته که امید است این روند همچنان ادامه داشته باشد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا ظهر پنجشنبه (22 آبان 99) 726 هزار و 585 نفر را در ایران به طور قطعی مبتلا کرده و در مجموع تا این روز 40 هزار و 121 نفر را به کام مرگ کشانده است. از سوی دیگر، 541 هزار و 566 نفر در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند. بررسی آمارهای وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی 10 روز اخیر (13 تا 22 آبان) به طور متوسط در هر ساعت 408 نفر در ایران مبتلا و حدود 19 نفر قربانی...

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 11 هزار و 517 مورد جدید کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه طی این مدت 457 تن نیز جان باختند.

17 سالی می‌شود که درگیر بیماری مادرش است. شیرینی زندگی آنقدر زیاد بوده که دلش را زده و سال‌هاست که مجبور است انسولین تزریق کند. دیابت مادرش روی تک‌تک اعضای خانواده تاثیر گذاشته و نمی‌توانند او را تنها در خانه رها کنند. به همین دلیل هر جا که می‌روند استرس و اضطراب هم دنبالشان است که مبادا قند خون مادرشان بیفتذ یا دچار مشکل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل و راه‌اندازی مدرسه ملی مجازی برای ایجاد عدالت آموزشی طی روزهای آینده خبر داد.