دوشنبه 2 مهر 1403

ایسنا با شکل گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم، در جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ایسنا با شکل گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم، در جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته است

فرماندار ویژه شهرستان ری در پیامی ضمن تبریک 16 آذرماه روز دانشجو و بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا تاکید کرد: دانشجویان همواره در فراز و نشیب‌های سیاسی کشور پیشرو بوده اند.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی در پیامی 16 آذرماه روز دانشجو و بیست و یکمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایسنا را تبریک گفت؛ متن این پیام به شرح ذیل است:

"16 آذرماه روز وجهه ضد استکباری دانشجویان را نشان می‌دهد که هیمنه آمریکا را فرو ریخت و می بایست پاسداشت چنین روز بزرگی مدنظر قرار بگیرد، زیرا در این روز ثابت شد که ملت بزرگ جمهوری اسلامی خواستار حضور هیچ بیگانه‌ای در خاک خود نیست. دانشجویان همواره در فراز و نشیب‌های سیاسی کشور پیشرو بوده اند و پس از انقلاب نیز در مناسبات سیاسی کشور نقشی تعیین‌کننده و اثرگذار داشته‌اند و امروز جمعیت جوان دانشجو به خوبی توانسته این روند را تحت تاثیر قرار دهد. در این ایام که با شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده به دست تروریست های کوردل همراه شد، میتوان با الگوبرداری از شخصیت برجسته این شهید معظم به عنوان دانشجوی دیروز و دانشمند امروز، نقش موثر قشر دانشجو را در آینده کشور توصیف کرد. در عصر ارتباطات اتصال دانشگاه و جامعه در احصاء و رفع نیازها و مشکلات نقش بسزایی دارد و در این راستا خبرگزاری ایسنا با قرار گرفتن در مسیر تحقق رسالت خود که همان ایفای نقش دانشگاهیان در توسعه فضای رسانه‌ای کشور و ارتقای آگاهی‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و صنفی با نگاهی دانشگاهی و دانشجویی است توانسته با شکل‌گیری حلقه واسط بین مسوولان، نخبگان و مردم، اثرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد و مطالبات و تحلیل‌های خود را به گونه‌ای موثرتر در اختیار جامعه قرار دهد. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، فرارسیدن 16 آذرماه روز دانشجو را به تمامی دانشجویان بویژه دانشگاهیان شهرستان ری و فعالان در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیق و سربلندی این قشر فرهیخته را مسئلت دارم."

انتهای پیام