یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک

ایلان ماسک

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امسال چه کسی لقب ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کرد؟ به لیستی از ثروتمند ترین افراد جهان و نام پولدارترین فرد جهان در سال 2024 میپردازیم و او را به شما معرفی میکنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صفحه رسمی رهبری در توییتر پیامی در مورد اسراییل منتشر کر‌د.

وب‌گاه عصر ایران

ماسک تخمین زد که هوش دیجیتالی تا سال 2030 از مجموع تمام هوش انسانی فراتر خواهد رفت.

وب‌گاه عصر ایران

ایلان ماسک پیش‌تر درباره بهترین راه برای ایمن نگه‌داشتن انسان‌ها از این فناوری گفته بود: «[هوش مصنوعی] را مجبور به دروغ‌گفتن نکنید؛ حتی اگر حقیقت ناخوشایند باشد. این موضوع خیلی مهم است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ینس استولتنبرگ» دبیر کل ناتو دقایقی پیش و در آغاز نشست وزیران خارجه کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت که مسکو باید بداند که قادر به پیروزی در صحنه نبرد اوکراین نیست، وی خواستار حمایت بلند مدت مالی و نظامی اعضای ناتو از «کی‌یف» شد.

خبرگزاری تسنیم

موشک ماهواره‌بر Long March-2D، ماهواره سنجشی Yaogan-42 01 را به فضا پرتاب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افزایش قیمت تسلا در چین با کاهش قیمت خودروسازان دیگر مواجه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مایکروسافت که سال‌ها عنوان غول نرم‌افزاری جهان را یدک می‌کشید، حالا خیز بلندی برای تبدیل شدن به غول هوش مصنوعی برداشته و در آخرین اقدامش از همکاری با شریک قدیمی خود، یعنی انویدیا خبر داده است. در میان انبوه اخبار و اتفاقات‌؛ از سرمایه‌گذاری بیش از دو میلیارد دلاری آمازون در استارت‌آپ هوش مصنوعی آنتروپیک گرفته تا ارائه نسخه به‌روز شده مدل زبانی متن‌باز شرکت xAI متعلق به ایلان ماسک و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لوکاشنکو امروز (سه‌شنبه) گفت، بلاروس در حال آماده شدن برای جنگ است، اگرچه مینسک تمایلی برای جنگیدن ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: زمانی که نارندرا مودی در حال پیروزی در انتخابات2014 بود، گفت «روزهای خوبی در راه است» اکنون در حالی که مودی قرار است در انتخاباتی که در 19آوریل آغاز می‌شود، یک دوره دیگر را به‌عنوان نخست‌وزیر به‌دست آورد، ارزش بازار سهام هند از زمان آغاز به کار او سه برابر شده است. اقتصاد هند تقریبا دو برابر بزرگ‌تر از گذشته است. بازار سهام به این دلیل افزایش یافته است که تعداد هندی‌هایی...

وب‌گاه عصر ایران

این ربات انسان‌نما که اولین بار در سال گذشته رونمایی شد، بخشی از سرمایه‌گذاری تسلا در حوزه توسعه هوش مصنوعی و شبکه عصبی آموزش‌دیده برای خودکارسازی کامل کار‌های فیزیکی و جایگزینی انسان تشکیل می‌دهد. ایلان ماسک می‌گوید ربات انسان‌نمای اپتیموس (Optimus) از نرم‌افزار هوش مصنوعی تسلا استفاده می‌کند و مجهز به حسگر‌هایی است که خودروساز بزرگ آمریکایی برای دستیابی به سیستم کمک‌راننده در خودروهایش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای باشگاه مالکان سایبرتراک (Cybertruck) با نام کاربری Mrp911 روایت خود را که با یک آرزو شروع شده بود به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت خودروسازی تسلا برای یکی از علاقه مندان خود که مبتلا به سرطان است، سورپرایزی ویژه داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین دورهمی خشت با عنوان «تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی از طریق توکن سازی بر بستر بلاکچین» با میزبانی از بزرگان صنعت ساخت‌وساز و بلاکچین در اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایلان ماسک برای چندمین بار تاکید کرد اوکراین هر روز ضعیف‌تر می‌شود و سوال اصلی اینجاست که کی‌یف چه مقدار سرباز و قلمرو را از دست خواهد داد تا بالاخره به مذاکره با مسکو تن دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا مدت‌هاست که به شدت با ایده تبلیغات سنتی مخالف بوده است. موضع ضد تبلیغاتی او میلیاردها دلار برای شرکت صرفه جویی کرده و از سوی بسیاری به عنوان یک ضربه بزرگ تلقی شده است.