پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ایلهان عمر

ایلهان عمر

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معترضان بامداد روز سه‌شنبه ساختمانی را در پردیس اصلی کلمبیا اشغال کردند و تنش‌ها را در دانشگاه پس از هفته‌ها اعتصاب، اردوها و تجمعات در فضای باز توسط تظاهرات‌کنندگان طرفدار فلسطین که به تعلیق و بیش از صدها بازداشت انجامید، تشدید کردند. به گزارش نیویورک تایمز، سالن همیلتون، ساختمانی با سابقه تصرف دانشجویان، اندکی پس از آنکه تظاهرات‌کنندگان در اطراف محوطه دانشگاه منهتن با شعارهای «فلسطین...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی در گفت وگو با شبکه «سی ان ان»، نخست وزیر اسرائیل را به نسل‌کشی در نوار غزه متهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی در گفت وگو با شبکه «سی ان ان»، نخست وزیر اسرائیل را به نسل‌کشی در نوار غزه متهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس آمریکا 45 دانشجوی حامی فلسطین را در دانشگاه ییل بازداشت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پلیس آمریکا 45 نفر از معترضان ضداسرائیلی را در دانشگاه ییل بازداشت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس نیویورک اعلام کرد که پس از برچیده شدن چادرهای حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا، بیش از 100 معترض توسط پلیس بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پس از برچیده شدن چادرهای حامیان فلسطین در محوطه دانشگاه کلمبیا، بیش از 100 معترض توسط پلیس بازداشت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از ناظران با اشاره به جنگ پر هزینه در غزه بر این باورند که بایدن می بایست رویکرد خود را در ارتباط با بنیامین نتانیاهو تغییر دهد تا شاید بدینگونه بتواند زمینه را برای توقف درگیری ها هموار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا در در محوطه بیرونی کاخ سفید از خبرنگاران خواست تا وضعیت و سیاست‌های اقتصادی آمریکا را «مطلوب‌تر» پوشش دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان بسیج کشور گفت: دشمنی‌های آمریکا با ملت ایران برای جلوگیری از شکوفایی این ملت و قرار نگرفتن در معرض رشد تمدنی و شایستگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل قوا گفت: جبهه مقاومت نه فقط در لبنان و سوریه، بلکه در ونزوئلا هم شکل گرفت. فرهنگ مقاومت از غرب آسیا تا جنوب آمریکا رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دموکرات ایالت مینه‌سوتای آمریکا به رئیس‌جمهور این کشور درباره عواقب نادیده گرفتن خواسته‌های جوانان و مسلمانان «دل شکسته» هشدارداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا بامداد امروز (پنجشنبه) از طریق لایحه 771 که از سوی «مایکل مک‌کال» رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده بود، حمایت خود را از رژیم صهیونیستی در برابر حماس نشان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا لایحه حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس را با 412 رای موافق و 10 رای مخالف تصویب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز:«الکساندریا اوکاسیو کورتز» عضو حزب دموکرات در کنگره آمریکا ضمن آنکه خواستار آتش‌بس در غزه شد، اظهار کرد که «اسرائیل در حال ارتکاب جنایات جنگی است.»