چهارشنبه 2 آبان 1403

بارسا قول داد از 8 شب سر و صدا نکند / مانع بزرگ برداشته شد: پیش به سوی نوکمپ جدید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا قول داد از 8 شب سر و صدا نکند / مانع بزرگ برداشته شد: پیش به سوی نوکمپ جدید!

بارسلونا یکی از موانع پیشرفت پروژه بازسازی نوکمپ را از سر راه برداشت و از این پس عملیات ساخت و ساز با سرعت تمام به پیش خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دوست‌داران بارسا همیشه نیم‌نگاهی به پروژه نوکمپ دارند و امیدوارند هر چه زودتر به ورزشگاه محبوب‌شان برگردند در ماه‌های گذشته مشخص شد که روند ساخت و ساز در این پروژه با موانعی مواجه شده است.

بارسلونا زمانی که تخریب نوکمپ تاریخی را آغاز کرد به هواداران وعده داد که نوامبر آینده به ورزشگاه تازه‌ساز نوکمپ برخواهند گشت. رسانه‌های اسپانیایی امروز گزارش دادند مانعی که اخیرا بر سر راه پیشرفت پروژه وجود داشت از سر راه برداشته شده است.

ماجرا این بود که بعد از شکایت ساکنان محله لس‌کورتس شهر بارسلون از سر و صدای پروژه، شورای شهر به باشگاه بارسا اعلام کرد تنها در ساعت‌های محدودی از شبانه‌روز می‌تواند عملیات ساختمانی انجام بدهد. بارسا از این بابت ناراحت بود و می‌گفت در این صورت تاریخ اتمام پروژه و آماده شدن نوکمپ جدید طولانی‌تر خواهد شد.

بعد از تلاشهای باشگاه و رئیسش خوان لاپورتا امروز بالاخره شورای شهر بارسلون بعد از جلب رضایت ساکنان محله به بارسا اعلام کرد از این پس می‌تواند در طول روز ساعت‌های بیشتری را به کار ساخت و ساز اختصاص بدهد. بر اساس اعلام شورای شهر، بارسا می‌تواند از ساعت 8 صبح تا نیمه‌شب روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌شب روزهای آخر هفته پروژه را پیش ببرد.

بارسا برای جلب رضایت شورای شهر و ساکنان محله قول داده که از ساعت 8 شب به بعد از سر و صدای زیاد و روشن کردن نورافکن‌های بزرگ خودداری خواهد کرد.

بارسلونا که این روزها بازی‌هایش را در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک انجام می‌دهد طبق اعلام اولیه امیدوار است از ماه نوامبر پیش رو به نوکمپ جدید برگردد. البته زمان پایان کامل پروژه سال 2026 خواهد بود ولی بارسا می‌گوید از ماه نوامبر استادیوم به شرایطی خواهد رسید که بازی‌های تیم در آن برگزار شود.

بارسا قول داد از 8 شب سر و صدا نکند / مانع بزرگ برداشته شد: پیش به سوی نوکمپ جدید! 2