دوشنبه 7 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

خبرگزاری تسنیم

ستاره پیشین بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکوی عربستان مصدوم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب هفته دهم لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در یک بازی سخت به برتری یک بر صفر رسید. گل برتری بارسلونا را مارک گویو در دقیقه 81، آن هم پس از تنها 34 ثانیه از ورودش به بازی به ثمر رساند. نکته دیگر گلزنی گویو این بود که این بازیکن که تنها 17 سال سن دارد، اولین بازی خود را برای آبی‌اناری‌ها...

وب‌گاه فرارو

شاگردان ژاوی هرناندس با کسب یک پیروزی حداقلی در خانه مقابل اتلتیک بیلبائو، فاصله خود با رقیب دیرینه شان را به حداقل رساندند.

وب‌گاه تابناک

ژاوی در دقیقه 79 با تعویض مارک گویو جای فرمین لوپس جواب گرفت و کمتر از سی ثانیه پس از ورودش به میدان با پاسی از ژوائو فلیکس دروازه میهمان باسکی را باز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بارسلونا به لطف ستاره 17 ساله‌اش با یک گل اتلتیک بیلبائو را شکست داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: لیونل مسی، فوق ستاره اینتر میامی، ارزیابی مثبتی از اولین فصل حضورش در آمریکا ارائه کرد و گفت فکر می‌کند فصل بعدی از این هم می‌تواند بهتر هم باشد و می خواهد در تیمش بماند.

وب‌گاه فرارو

دروازه‌بان هم‌دوره‌ای آلفردو دی استفانو از خولیان آلوارس به عنوان دی‌استفانوی جدید یاد کرد.

وب‌گاه فرارو

اوپتا برترین تیم‌های باشگاهی در آسیا را اعلام کرد که پرسپولیس بعد از 3 تیم عربستانی در رده چهارم است.

وب‌گاه فرارو

پپ گواردیولا پایبندی روبرتو دزربی به اصول فوتبال را تحسین کرد و لیونل مسی را شایسته توپ طلا دانست.

وب‌گاه ورزش سه

آردا گولر، خرید تابستانی رئال مادرید، پیش از آنکه بتواند برای این تیم بازی کند مصدوم شد. امروز مشخص شد که اولین بازی او برای رئال چه زمانی خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از باشگاه سابقش و رئیس آن خوان لاپورتا که در پروند نگریرا به ارتشا متهم شده دفاع کرد و گفت بارسا باید تا زمان اثبات ادعاها بی‌گناه دانسته شود.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی سرمربی بارسلونا به تندی علیه پرونده نگریرا علیه این باشگاه موضع گرفت و گفت هدف از مطرح کردن این پرونده چیزی جز تلاش برای بی‌ثبات کردن بارسا نیست.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار برخلاف لیونل مسی در تابستان خواهان بازگشت به بارسلونا بود، اما دکو مدیر ورزشی بارسا می‌گوید که به خاطر هزینه های بالای این انتقال توافق هرگز واقعاً نزدیک نبوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: پیش‌بینی می‌شود که بازی ال‌کلاسیکو 28 اکتبر، پر بازدیدترین بازی فصل ورزشگاه مونت‌خوئیک شود.