دوشنبه 7 آبان 1403

بارسلونا

بارسلونا

وب‌گاه ورزش سه

پیش‌بینی می‌شود که بازی ال‌کلاسیکو 28 اکتبر، پر بازدیدترین بازی فصل ورزشگاه مونت‌خوئیک شود.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت تیمش در آستانه بازی با اتلتیک بیلبائو و کاهش محرومیت مدافع رئال مادرید سخن گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم‌بازی اسبق فوق ستاره پیشین باشگاه بارسلونا و مدیر ورزشی فعلی این باشگاه مدعی شد که مرد آرژانتینی با پیراهن آبی‌اناری‌ها کفش‌هایش را خواهد آویخت.

وب‌گاه عصر ایران

لیونل مسی در آگوست 2021 باشگاه بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن و سپس اینترمیامی آمریکا شد.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هرآنچه باید درمورد وضعیت جیدون سانچو گفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هم‌بازی اسبق فوق ستاره پیشین باشگاه بارسلونا و مدیر ورزشی فعلی این باشگاه مدعی شد که مرد آرژانتینی با پیراهن آبی‌اناری‌ها کفش‌هایش را خواهد آویخت.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا می‌گوید بخشش محرومیت ناچو، کاپیتان رئال مادرید، او را شگفت زده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جوردی ممپارت، مدیر بخش تحقیق و توسعه باشگاه بارسلونا، مدعی است که این باشگاه بهترین سیستم هوش مصنوعی جهان را برای آنالیز و تحقیق در اختیار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خبرنگار شبکه رادیویی «کادنا سِر» بارسلونا در بحبوحه اتهامات واردشده به مدیران ارشد باشگاه بارسلونا، افشاگری عجیبی درباره سوءسابقه مدیریت این باشگاه کرد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

جیدون سانچو، ستاره جنجالی منچستریونایتد، از عکس رسمی تیمی حذف شده تا مشخص شود که دوران حضورش در این باشگاه به پایان رسیده است. جیدون سانچو، ستاره جنجالی منچستریونایتد، از عکس رسمی تیمی حذف شده تا مشخص شود که دوران حضورش در این باشگاه به پایان رسیده است. به گزارش عرشه آنلاین، درگیری سانچو با اریک تن‌هاخ باعث شده که او به طور کلی از این تیم کنار گذاشته شود و در حالی که بسیاری شانسی برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: جیدون سانچو، ستاره جنجالی منچستریونایتد، از عکس رسمی تیمی حذف شده تا مشخص شود که دوران حضورش در این باشگاه به پایان رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژاوی، سرمربی بارسلونا، در نظر دارد تا در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش استفاده کند.

وب‌گاه ورزش سه

جیدون سانچو، ستاره جنجالی منچستریونایتد، از عکس رسمی تیمی حذف شده تا مشخص شود که دوران حضورش در این باشگاه به پایان رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

بپه ماروتا، رئیس اینترمیلان می‌گوید باشگاهش به دنبال جذب لیونل مسی، ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن، بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

گزارش منتشر شده از طرف اتحادیه بازیکنان لیگ MLS نشان می‌دهد لیونل مسی بیشترین دستمزد را بین بازیکنان این لیگ می‌گیرد. دستمزدی 20 برابر هم‌تیمی‌های مشهورش سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا.

وب‌گاه ورزش سه

اینتر میامی خواهان جذب سرجی روبرتو، مدافع کنار بارسلونا است، بازیکنی که به نظر می‌رسد به پایان دورانش در بارسا نزدیک شده است.