جمعه 14 اردیبهشت 1403

بازار مسکن

بازار مسکن

وب‌گاه گسترش

فعالان بازار مسکن با اشاره به شرایط رکود موحود در بازار مسکن، بر این باور هستند که دولت باید یک برنامه‌ریزی عاجل و سیاست‌ورزی مناسب برای سال 1403 در حوزه مسکن و ساختمان لحاظ کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت مسکن در تهران ظرف سال گذشته به‌شکل تقریبی از متری 66 میلیون تومان، به متری 83 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وب‌گاه گسترش

طبق قوانینی که توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین شده است، همه قراردادهای اجاره که توسط افراد عادی یا مشاوران املاک تهیه می‌شوند، باید در سامانه خودنویس ثبت و دریافت یک کد رهگیری رایگان شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعلام احداث مسجد قیطریه، با فوران احساسات مسوولیتی تحسین برانگیزی از سوی کارشناسان طرح‌ریزی شهری، محیط‌زیست و دیگر دلسوزان زندگی شهری مواجه شد.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر برای یک خانه در شهر‌های ایران، بودجه‌ای متوسط بالای 3 میلیارد تومان لازم است، اما وام خرید مسکن کفایت این مبلغ را نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هرگاه گفتار رادیکال در جبهه اصلاحات رشد داشته به موجب آن بهره گیری از مشکلات برای پروژه سیاسی و شیفت از بازی ها کلامی - روانی به رخدادهای عینی افزایش یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه 10 تهران گفت: متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان نیاز است که البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کرد. : یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه 10 تهران گفت: متقاضی خرید افزایش یافته و برای خرید یک واحد در این منطقه دست‌کم به بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 100 میلیون تومان نیاز است که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیاست‌های کنترلی دولت، عاقبت اثر خود را در انتهای سال 1402 از دست داد؛ به این ترتیب قیمت دلار در مدار صعودی قرار گرفت و این مسیر هنوز هم ادامه دارد. با توجه به افزایش قیمت اسکناس آمریکایی، قیمت دلاری مسکن در حال حاضر چقدر است؟ سیاست‌های کنترلی دولت، عاقبت اثر خود را در انتهای سال 1402 از دست داد؛ به این ترتیب قیمت دلار در مدار صعودی قرار گرفت و این مسیر هنوز هم ادامه دارد. با توجه به...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعالان بازار مسکن با اشاره به شرایط رکودی بازار مسکن، اعتقاد دارند: دولت باید یک برنامه‌ریزی عاجل و سیاست‌ورزی مناسبی برای سال 1403 در حوزه مسکن و ساختمان داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

یک واسطه‌گر ملکی، در منطقه 10 تهران مدعی شد: تقاضا برای خرید واحد در منطقه 8 افزایش یافته است و برای خرید یک واحد در این منطقه، حداقل باید دارای یک بودجه حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تومان باشید. با این حال، با این مبلغ باید از برخی امکانات کاسته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وضعیت قیمت ها در بازار اجاره مسکن روز به روز بدتر می‌شود و این شرایط در 1403 بحرانی‌تر شده است.

وب‌گاه گسترش

اگر یک طرح بانکی توسط سیاستگذار پولی پذیرفته شود، قفل "خرید اولین خانه با وام مسکن" باز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاله مروری بر بازار آهن در سال 1402 شامل: فاکتورهای تاثیرگذار بر نوسات قیمت آهن، چالش های بازار آهن و پیش بینی قیمت آهن آلات در سال جدید است.

وب‌گاه گسترش

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (که اعاده شده از شورای نگهبان)، در جلسه علنی مجلس روز 20 فروردین بررسی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

منطقه 8 یکی از مناطق شهر تهران محسوب می شود متوسط قیمت آن را در اسفندماه 1402 حدود 77 میلیون 500 هزار تومان برآورده شده است. با این حال برای خرید آپارتمان در منطقه 8 شهرداری تهران چقدر هزینه را باید متقبل شد؟

وب‌گاه عصر ایران

در این موقعیت قفل شده بازار مسکن، دو طرح از سوی گروهی از کارشناسان «تامین مالی مسکن» و «متخصص بانکی» پیشنهاد شده است که اگر سیاستگذار پولی و همچنین متولی بخش مسکن برای اجرایی شدن توامان آنها، گام بردارد، می‌توان به آینده امیدوار بود.