شنبه 8 اردیبهشت 1403

بازنشستگان تامین اجتماعی دست به تجمع اعتراضی زدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بازنشستگان تامین اجتماعی دست به تجمع اعتراضی زدند

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر تجمع کردند. جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر تجمع کردند. به گزارش عرشه آنلاین، امروز (27 اسفند) شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر از جمله شوش و هفت‌تپه و اراک، در اعتراض به وضع بد معیشتی و بی‌توجهی به قانون در شورایعالی کار، تجمع کردند.

جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر تجمع کردند.

به گزارش عرشه آنلاین، امروز (27 اسفند) شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر از جمله شوش و هفت‌تپه و اراک، در اعتراض به وضع بد معیشتی و بی‌توجهی به قانون در شورایعالی کار، تجمع کردند.

بازنشستگان می‌گویند: بندهای ماده 41 قانون کار بایستی در شورایعالی کار اجرا شود والا بحران معیشت کارگران شاغل و بازنشسته در سال بعد شدیدتر خواهد شد. جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (27 اسفند) شماری از بازنشستگان تامین اجتماعی در چند شهر از جمله شوش و هفت‌تپه و اراک، در اعتراض به وضع بد معیشتی و بی‌توجهی به قانون در شورایعالی کار، تجمع کردند.

بازنشستگان می‌گویند: بندهای ماده 41 قانون کار بایستی در شورایعالی کار اجرا شود والا بحران معیشت کارگران شاغل و بازنشسته در سال بعد شدیدتر خواهد شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

بازنشستگان تامین اجتماعی دست به تجمع اعتراضی زدند 2