شنبه 29 اردیبهشت 1403

باورنکردنی؛ ستاره منچسترسیتی همبازی کریس رونالدو در النصر

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
باورنکردنی؛ ستاره منچسترسیتی همبازی کریس رونالدو در النصر

باشگاه النصر به دنبال جذب یک ستاره بزرگ دیگر از فوتبال اروپا است و به زودی هیئتی از طرف این باشگاه با کوین دی‌بروینه، ستاره مصدوم منچسترسیتی، دیدار خواهد کرد.

النصر پیش از آنکه در تابستان گذشته شاهد موج مهاجرت ستاره‌های نام و نشان‌دار فوتبال اروپا به فوتبال عربستان باشیم با بزرگترین خرید تاریخ فوتبال این کشور طلیعه‌دار این پروژه بود. النصر در ژانویه گذشته تغییری تاریخی در وضعیت فوتبال باشگاهی این کشور ایجاد کرد و کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین نام‌های فوتبال دنیا در بیش از یک دهه اخیر را به خدمت گرفت.

به نظر می‌رسد النصر تمایل زیادی دارد که بمب‌های بزرگ نقل و انتقالاتی‌اش را در ماه ژانویه منفجر کند. آن‌ها برای ژانویه امسال هم برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارند و یک ستاره بزرگ را هدف گرفته‌اند: کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی.

رودی گالتی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، امروز مدعی شد باشگاه النصر در روز‌های گذشته با مدیر برنامه‌های دی‌بروینه تماس‌هایی برقرار کرده است. هدف این تماس‌ها این بوده که مدیران النصر خواهان جلسه‌ای حضوری با ستاره بلژیکی سیتی هستند. مدیران باشگاه به ایجنت دی‌بروین گفته‌اند در این جلسه حضوری استراتژی و برنامه بلندمدت باشگاه‌شان را برای کوین توضیح خواهند داد و شک ندارند او بعد از اطلاع از این برنامه بلندپروازانه با انتقال به النصر موافقت خواهد کرد.

دی‌بروینه 32 ساله در حال حاضر تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد. او در فصل جاری تنها یک مسابقه برای تیم پپ گواردیولا انجام داده و بقیه بازی‌ها را به دلیل مصدومیت شدید از دست داده است.

در انگلیس گفته می‌شود سیتی که به بازگشت زودهنگام کوین دی‌بروینه امیدوار نیست در ماه‌های گذشته مذاکرات قبلی خود با او برای تمدید قراردادش را متوقف کرده است. النصر احتمالا از همین موضوع برای شروع مذاکرات با مدیر برنامه‌های ستاره بلژیکی استفاده کرده.

با این حال بعید است ستاره منچسترسیتی تنها بعد از اطلاع از برنامه و استراتژی باشگاه النصر به این باشگاه عربستانی پاسخ مثبت بدهد و برگ برنده النصری‌ها بدون شک پیشنهادی نجومی با صفر‌های متعدد خواهد بود.

منبع: ورزش سه

از میان اخبار

(ویدیو) مراحل آماده شدن حسن یزدانی برای شب دامادی

(ویدیو) سوپرگل تماشایی کریستیانو رونالدو به الدحیل در لیگ قهرمانان

دیشب چه اتفاقی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد؟

خط و نشان کشتی‌گیر آمریکایی برای دیوید تیلور