جمعه 30 شهریور 1403

با پیشنهاد هنگفت الاتحاد: این ستاره منتظر رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با پیشنهاد هنگفت الاتحاد: این ستاره منتظر رئال!

کپا آریسابالاگا، ستاره اسپانیایی، همچنان منتظر تصمیم نهایی رئال مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل گذشته باعث شد که رئال مادرید به دنبال به خدمت گرفتن جانشینی برای او باشد و در نهایت با باشگاه چلسی برای انتقال قرضی و یک ساله کپا به توافق رسید و او فصل گذشته را در سانتیاگو برنابئو سپری کرد، هرچند در نهایت آندری لونین دروازه‌بان اول این تیم بود.

با این حال، رابطه خوب این بازیکن با دیگر ستاره‌های رئال مادرید در تمرینات و مسابقات و همچنین جشن‌های قهرمانی فصل گذشته به وضوح مشخص بود و شایعاتی درباره اینکه او مایل است همچنان به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و تمایلی به بازگشت به لیگ برتر انگلیس ندارد به گوش می‌رسید.

حالا روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که لونین هنوز پاسخی به پیشنهاد رئال مادرید برای تمدید قراردادش نداده و این اتفاق تردیدهایی را بین مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری با او به وجود آورده است. این موضوع همچنین شانس کپا برای ادامه حضور در این تیم در فصل آینده را هم افزایش داده است.

از سوی دیگر، کپا پیشنهادی قابل توجه و هنگفت را از باشگاه الاتحاد عربستان دریافت کرده است که برای او بسیار وسوسه انگیز به نظر می‌رسد اما از مدیران این باشگاه خواسته که زمانی را برای او در نظر بگیرند تا بتوانند تصمیم نهایی در این باره را به درستی بگیرد. دلیل اصلی تعلل او تصمیم نهایی رئال درباره لونین است چون ترجیح می‌دهد که به حضورش در مادرید ادامه دهد.

با پیشنهاد هنگفت الاتحاد: این ستاره منتظر رئال! 2