چهارشنبه 11 مهر 1403

بخشی از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان تامین شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بخشی از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان تامین شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به تامین 661 میلون تومان از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان، گفت: 468 میلیون از این اعتبارات در سال 1401 تامین می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خلیل قاسملو امروز جلسه ستاد کارگروه آپ‌فن استان زنجان با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات استانی برای تحقیقات در راستای حل مشکلات استان باید هزینه شود، اظهار کرد: به کمک دانشگاه علم پزشکی زنجان 46 نفر از کارکان دستگاه‌های مختلف دوره‌های آموزشی روش تحقیق و نیاز سنجی پژوهشی را گذرانده اند تا در دستگاه‌های خود نیاز سنجی تحقیقاتی آن دستگاه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه 13 اولویت دراین کارگرو مشخص شد، ابراز کرد: در فراخوان اولیه این کارگروه 47 پروژه ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه از بین 47 پروژه 10 پروژه تحقیقاتی انتخاب شد، تصریح کرد: سقف این پروژه‌ها دو سال در نظر گرفته شده است.

شهامی با بیان اینکه استفاده این تحقیقات در دستگاه‌ها باید مشخص شود، عنوان کرد: دستگاه‌ها استفده خود از این تحقیقات را طی گزارشی اعلام کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استداندار زنجان بیان کرد: در کار‌های تحقیقاتی برای دستگاه‌های دولتی باید مسیر را مشخص کنیم.

رامین میرزایی با اشاره به اعتبارات کارهای پژوهشی استان زنجان، ابراز کرد: برای کارهای تحقیقاتی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به تامین 661 میلیون تومان از اعتبارات تحقیقاتی استان زنجان، عنوان کرد: 468 میلیون از این اعتبارات در سال 1401 تامین می‌شود.

انتهای پیام /