سه‌شنبه 10 مهر 1403

برترین‌های هفته ششم مسابقات کورس اسب کشور در اهواز مشخص شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برترین‌های هفته ششم مسابقات کورس اسب کشور در اهواز مشخص شدند

اهواز - ایرنا - رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: هفته ششم رقابت‌های کورس سوارکاری زمستانی کشور با معرفی برترین‌ها در اهواز به پایان رسید.

حسین برون جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: 73 اسب از استان‌های مختلف کشور 18 بهمن ماه در 6 کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نفرات برتر معرفی شدند.

وی افزود: در کورس نخست این مسابقات که به مسافت یکهزار و 250 متر بود اسب یارین رشید با چابکسواری ابوالفضل دهقان اول شد و اسب‌های ماهور البری و یوشیتا وکیلی با چابکسواری محمد و علیرضا سپهوند دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس دوم این رقابت‌ها که به مسافت یکهزار و 250 متر بود اسب آگر مدائن با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسب‌های اسلحه آل شویرد و آرنیکا شریفی با چابکسواری علیرضا سپهوند و ابوالفضل دهقان دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در کورس سوم به مسافت یکهزار و 250 متر اسب نشاب شریفی با چابکسواری صادق ناصری به مقام اول رسید همچنین اسب‌های گلستان حمامی و آذرخش با چابکسواری امان محمد قلرعطا و سمیر محمدی دوم و سوم شدند.

برون گفت: در کورس چهارم به مسافت یکهزار و 400 متر اسب یکه ناز مدائن با چابکسواری محمد سپهوند اول شد همچنین اسب‌های ناز دختر مدائن و لینا بهزادی با چابکسواری هادی عزیزی و ابوالفضل دهقان عنوان اای دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: در کورس پنجم مسابقات به مسافت یکهزار و 400 متر اسب یاسان شاه با چابکسواری امان محمد قلرعطا به مقام اول رسید همچنین اسب‌های مختار مطلق و یاقوت میرزا با چابکسواری کامران قلرعطا و علیرضا سپهوند دوم و سوم شدند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس ششم به مسافت یکهزار و 400 متر اسب آترابان علیزاده با چابکسواری سمیر محمدی اول شد همچنین اسب‌های آلیشا بی تی اس و آشن تاف با چابکسواری علیرضا سپهوند و امان محمد قلرعطا دوم و سوم شدند.

این مسابقات در هشت هفته برگزار و به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*