جمعه 31 فروردین 1403

برتری ذوب آهن اصفهان برابر نفت / صادقی: کار سختی در بازی بعد داریم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
برتری ذوب آهن اصفهان برابر نفت / صادقی: کار سختی در بازی بعد داریم

سومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم ذوب آهن اصفهان برابر نفت و گاز گچساران آغاز شد.

سومین روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم ذوب آهن اصفهان برابر نفت و گاز گچساران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین روز از دور برگشت مرحله مقدماتی سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان امروز جمعه 21 آذرماه در شیراز و با برگزاری سه دیدار در گروه اول پیگیری می‌شود. در اولین مسابقه امروز دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در پایان با برتری 37 بر 22 تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید. د

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بعد از برتری شاگردانش در این بازی گفت: متأسفانه بازی اول را خوب ظاهر نشدیم که شاید دلیل آن به علت فاصله بین دو لیگ باشد. بیشتر فعالیت‌های ما در این زمینه به کازرون و بهبهان بر می‌گردد که باید محکم کار کنیم و نتیجه بگیریم و با امتیاز خوب وارد مرحله بعد شویم.

سرمربی تیم ذوب آهن خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از تیم‌های گروه دیگر امتیاز بگیریم که بتوانیم بر روی سکو باشیم ولی اگر سکو هم به دست نیامد در هر صورت تلاشمان را می‌کنیم.

میلاد حمیدی فر، بازیکن تیم هندبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت: امروز توانستیم آن چیزی که کادر فنی گفته بود در زمین مسابقه اجرا کنیم. امروز یک نتیجه خوب گرفتیم و امیدواریم به همین شیوه بازی کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم. شیراز در این مرحله میزبانی خیلی خوبی داشته و توانسته است بخوبی از تیم‌ها پذیرایی کند. سالن و امکاناتی که هیأت هندبال فارس در اختیار تیم‌ها گذاشته خیلی خوب است و انشالله بتوانیم یک میزبان شایسته برای مسابقات جوانان آسیا باشیم.

اصغر نوروز نژاد سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیز بعد از شکست شاگردانش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: این پیروزی را به تیم ذوب آهن تبریک می‌گویم. این تیم بسیار خوب و قوی است. برای این بازی یکی از بازیکنان ما مصدوم بود از طرفی اکثر بازیکنان ما ترکیبی از جوانان و نوجوانان هستند. حد و توان ما همین بود. اسم ذوب آهن روی بازیکنان ما تأثیر زیادی داشت. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم. تلاش می‌کنیم بازی به بازی نتیجه بهتری بگیریم.