جمعه 31 فروردین 1403

برنامه هسته‌ای

برنامه هسته‌ای

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با تکرار ادعاهای سیاسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان خواستار سرعت بخشیدن به اجرای توافقات میان ایران و آژانس اتمی برای حل‌وفصل مسائل پادمانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای مشترک در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از تکرار ادعاهای سیاسی و نخ‌نما درباره پیشرفت‌های صنعت اتمی کشورمان ادعا کردند که ایران برای تنش‌زدایی درباره برنامه هسته‌ای خود، گام‌های عملی بردارد. سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای مشترک در نشست فصلی شورای حکام آژانس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای نوشتند: به عنوان یک اولویت امنیتی کلیدی، اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری دیپلماتیک و سیاسی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهد داد. اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای نوشتند: به عنوان یک اولویت امنیتی کلیدی، اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری دیپلماتیک و سیاسی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهد داد. به گزارش عرشه آنلاین، اتحادیه...

وب‌گاه مشرق نیوز

آمریکا می‌گوید ایران باید همه ذخیره اورانیوم غنی‌سازی شده 60 درصدی خود را رقیق کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تروئیکای اروپایی در بیانیه‌ای مشترک در نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پس از تکرار ادعاهای سیاسی و نخ‌نما درباره پیشرفت‌های صنعت اتمی کشورمان ادعا کردند که ایران برای تنش‌زدایی درباره برنامه هسته‌ای خود، گام‌های عملی بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده اتحادیه اروپا در جلسه شورای حکام از ایران خواست تا به همکاری کامل و به موقع با آژانس بپردازد و بر تعهد این اتحادیه در حل‌وفصل سیاسی و دیپلماتیک مسئله هسته‌ای ایران تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اتحادیه اروپا در ادعایی دیگر علیه ایران، مدعی شد: اقدامات ایران هیچ توجیه معتبر غیرنظامی ندارد.

وب‌گاه الف

ایالات متحده آمریکا بار دیگر موضعی مداخله جویانه در برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران در نشست شورای حکام اتخاذ کرد.

وب‌گاه الف

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مدعی شدند که ایران تصمیمات لازم را نگرفته و اقدامات لازم را برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خود در چارچوب برجام انجام نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای مدعی شد که ایران تصمیمات لازم را نگرفته و اقدامات لازم را برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خود در چارچوب برجام انجام نداده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای نوشتند: به عنوان یک اولویت امنیتی کلیدی، اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری دیپلماتیک و سیاسی برای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای ادامه خواهد داد.

وب‌گاه الف

سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با ایراد سخنانی در نشست فصلی شورای حکام گفت که این اتحادیه همچنان به از سرگیری اجرای توافق سال 94 و راه‌حل دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسائل پادمانی ایران متعهد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با ایراد سخنانی در نشست فصلی شورای حکام گفت که این اتحادیه همچنان به از سرگیری اجرای توافق سال 94 و راه‌حل دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسائل پادمانی ایران متعهد است. سفیر و نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین با ایراد سخنانی در نشست فصلی شورای حکام گفت که این اتحادیه همچنان به از سرگیری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی شکایت حقوقی بیماران پروانه ای، ایران محموله نفتی آمریکا را توقیف کرد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه درخصوص کانال دیپلماتیک با ایران برای احیای برجام توضیحاتی داد سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری به سوالاتی درباره مطرح شدن موضوع ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اظهارات رسمی ایران درباره باز بودن کانال‌های دیپلماتیک در زمینه احیای برجام پاسخ داد. «متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری که مشروح آن در وبگاه وزارت...