شنبه 29 اردیبهشت 1403

برنامه و عناوین روز‌های هفته خوابگاه‌ها اعلام شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برنامه و عناوین روز‌های هفته خوابگاه‌ها اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته خوابگاه‌ها از 24 اردیبهشت 1401 آغاز و تا 30 اردیبهشت ماه با شعار «خوابگاه دانشجویی، مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی» ادامه خواهد داشت. برنامه هفته خوابگاهها شامل، طرح‌ها و ابتکارات نو و تجربیات موفق و برتر دانشگاه‌ها که در این بخش تقدیر خواهند شد. هفته خوابگاهها با عنوان و شعارهایی انتخاب شده که به ترتیب، شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 با نام...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته خوابگاه‌ها از 24 اردیبهشت 1401 آغاز و تا 30 اردیبهشت ماه با شعار «خوابگاه دانشجویی، مشارکت اجتماعی و سلامت جمعی» ادامه خواهد داشت. برنامه هفته خوابگاهها شامل، طرح‌ها و ابتکارات نو و تجربیات موفق و برتر دانشگاه‌ها که در این بخش تقدیر خواهند شد.

هفته خوابگاهها با عنوان و شعارهایی انتخاب شده که به ترتیب، شنبه 24 اردیبهشت ماه 1401 با نام امید آفرینی و همدلی در پسا کرونا، یکشنبه 25 اردیبهشت، نشاط، ورزش و تندرستی، دوشنبه 26 اردیبهشت، تنوع فرهنگی و مشارکت اجتماعی، سه‌شنبه 27 اردیبهشت، بهداشت سلامت جمعی و تغذیه سالم، چهارشنبه 28 اردیبهشت، مشارکت خیرین و خوابگاه‌سازی، پنجشنبه 29 اردیبهشت، اوقات فراغت خودباوری و خودسازی و جمعه 30 اردیبهشت، مهارت محوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی نام گذاری شده است. برای مشاهده برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی به اینجا مراجعه کنید.