چهارشنبه 4 مهر 1403

برگزاری همایش معرفی توانمندی‌های خلاقانه در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
برگزاری همایش معرفی توانمندی‌های خلاقانه در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به منظور توسعه و تقویت بازار کسب و کار، تجاری‌سازی و معرفی محصولات و دستاوردهای شناختی به جامعه، از مراکز استارتاپی، شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در «اولین همایش توانمندی‌های دانش‌بنیان خلاق و استارتاپ‌ها» در نمایشگاه بین‌المللی تهران حمایت می‌کند.

این رویداد 18 تا 21 بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران، میزبان تعداد زیادی از استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، تولیدکنندگان صنایع و ارائه‌دهندگان خدمات خواهد بود.

شرکت‌های منتخب می‌توانند برای حضور در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از پرداخت 50 درصد هزینه غرفه و سوبسید فروش به میزان 60 درصد طبق آئین‌نامه توسعه کسب و کار و تجاری‌سازی محصولات و خدمات استفاده کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تمامی دست اندرکاران و صاحبان مراکز استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های روانشناسی شناختی، مدل‌سازی، هوش مصنوعی، داده‌کاوی، زبان‌شناسی شناختی، بازی‌های شناختی، آموزش و پرورش شناختی دعوت می‌کند تا درصورتی که محصول و یا خدمات این مؤسسات به مرحله عرضه رسیده باشد، فرم درخواست را تکمیل و به همراه معرفی محصول در قالب عکس و فیلم به ایمیل education@cogc.ir تا تاریخ 25 دی ماه 1401 ارسال کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی همایش توانمندی‌های دانش‌بنیان خلاق و استارتاپ‌ها محصولات و دستاوردهای شناختی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
برگزاری همایش معرفی توانمندی‌های خلاقانه در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی 2